樊少皇:我嘅愛係堅定 

樊少皇透過螢幕向JJ發表愛的宣言。電視圖片

樊少皇媾掂「宅男女神」賈曉晨(JJ),但隨即被爆有同居廿載的正印陳少霞及兒女,並傳在杭州有女友,令JJ變小四。



JJ 資料圖片 視JJ結婚對象

身在青島拍劇的樊少皇日前接受無綫娛樂新聞台訪問,節目昨晚出街,樊少皇透過螢幕向JJ發表愛的宣言,他說:「真係好鍾意,佢心地好好。」節目尾聲時更說:「我嘅愛係堅定嘅,我哋會繼續走落去。」
樊少皇自爆與JJ是一見鍾情,並會為她戒煙,他說:「我大十年冇代溝,反而有地溝,因為我成日返內地拍嘢。」他否認曾說不結婚,會否一年內娶JJ?他說:「遲啲你就知,但由開始同佢交往已係結婚對象。」他不擔心子女不高興:「我同囝囝關係好好,相信爸爸嘅決定佢會接受。」另外,JJ母親近日由山東來港照顧女兒,直言擔心愛女出事。
撰文:嵐山

樊少皇首向JJ示愛:我哋一齊走落去

樊少皇昨日於青島接受無綫娛樂新聞台訪問,並在節目中首度向賈曉晨(JJ)深情剖白,對着鏡頭情深款款地表示:「JJ,我對你嘅愛係堅定嘅,我哋會一齊走落去。」認真肉麻!雖然高調示愛,但談到誰是主動時,樊少皇又很抵死地回應:「好似係咪佢呢?佢有上嚟探我啦。」

 

為了「樊J戀」,樊少皇揚言已戒煙,亦視女方為結婚對象,至於一對仔女知不知道他有女友?樊少皇表示:「睇啲報道都會知,我同個仔關係好好,佢會支持我嘅決定。(會唔會帶小朋友去見下JJ?)我想見佢都無乜機會見到呀!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()