《今日我至穿》上周三
龍小菌左閃右避唔肯現真身,直至上周三撞到我哋至穿煲,算叻女啦!


《土瓜灣》
網絡蒙面歌手龍小菌噚日喺灣仔出席動漫節,記者一早到佢位於土瓜灣嘅屋企樓下等,到下午一點幾,就見到被傳係佢男友兼經理人嘅邵子風,仲走埋採訪車問係咪記者,冇耐仲報警。



網上流傳龍小菌真身嘅相,同本報影到戴口罩嘅女子(上圖),面形有九成相似。 

龍小菌噚日只係去動漫節,咁使乜包頭上車啫! 大布包頭衝上車

警察到場都只係叫雙方唔好有碰撞,但係邵子風表現好激動,警察攔住佢都照撞,邵子風話:「我一定唔會畀你影到㗎!」仲跳高阻鏡頭。搞咗10分鐘,一架七人車駛到,用塊大布包頭嘅龍小菌,好似忍者走難咁跳上車去會展。龍小菌上周三戴口罩及鴨舌帽出巡,其實佢都唔使咁神秘,因為網上一早就踢爆話佢真名係蔡小茵,對比番佢網上流傳嘅相,面形輪廓睇嚟至少有九成相似,相信相中人就係龍小菌真身。
採訪:黃曉程、文國駿
攝影:吳耀輝、朱志聰

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()