Edison話晒嚟緊 10月就 32歲,淨係掛住沉迷女色,玩得多好易老㗎!

Web Spy

陳冠希再抽湯唯水

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

自從 08年「淫照」風波,再加上連重口味羊面獸 Cammi(謝芷蕙)都嵋得中,搞到「陳冠希」個名幾乎生人勿近。早排更辣着埋湯唯,早排希哥於 Instagram中公開示愛話:「我超喜歡她!有人可以幫我告訴她嗎?」

惹來網友狂插。 Edison即刻解畫自己只係欣賞對方。湯唯其後現身香港宣傳電影時好尷尬,避談 Edison說:「多謝鍾意我嘅影迷朋友。」劃清界線。事隔 1個月, Edison又再上載女神湯唯的新相,睇嚟希哥唔只純粹欣賞湯唯咁簡單喎!


Edison話睇過湯唯套《色.戒》,覺得佢好正,搞到湯唯話驚。日前 Edison再 post湯唯嘅相,好迷喎。


Edison喺 Instagram溝女唔係第一次,今次上載呢位叫 Aika嘅女性朋友,更大讚對方 so sweet添!






有傳 Edison仲等緊同 Vincy(楊永晴)翻撻,而 Edison更揚言時間會證明一切,見佢 𠵱家仲戴住同 Vincy一人一隻的 Cartier Love情侶鈪,睇嚟講得冇錯喎。

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()