男友蒙面
上月中,邵子風陪女友於鑽石山一工廠大廈變身後,二人馬上十指緊扣,不過今次就交換,龍小菌露全相,男友則蒙實塊面,果然有默契。小菌真身只算小肥,四眼平凡笠頭仲有睇頭,不過身材有啲料到。

死口唔認

真身曝光 龍小菌秘拖星爺棄將

2012年08月01日 ~~ 第271期 Face

蒙面女歌手龍小菌自出道以來真身一直存疑,不過愈神秘,網友愈要起底。
最近有讀者爆料指龍小菌私下秘交經理人,即周星馳棄將邵子風,本刊早前亦曾目擊邵子風跟一外形十足網上流傳為龍小菌真身的女子拖手行街。雖然邵子風戴住口罩掩人耳目,戀情最終曝光。


10年邵子風被星爺周星馳睇中為《喜劇之王 2》做演員招募,但後來與星爺反面更成為棄將。《忽然 1周》圖片

於旺角行人專用區唱到街知巷聞,除了網上流傳龍小菌的真身相外,至最近甚至有人向傳媒爆料,指龍小菌跟其經理人邵子風(現職網台 DJ、曾跟周星馳合作搞「喜劇之王 2」招募的棄將)拍拖,才獲力捧出道又出碟。

周街拍拖


被網民踢爆早已辭去教師一職的龍小菌,自稱要專心唱歌而放棄教職,但仍堅持蒙面繼續唱。冇咗飯碗都要唱嘅龍小菌,原來有經理人男友撐,幫手接 job,代言和派傳單一腳踢,出心出力,本月中更齊齊飛台灣表演。早前兩人於 黄洋達 talk騷做表演嘉賓,邵子風跟龍小菌一齊進入鑽石山一工業大廈換衫,轉頭邵子風便拖着一戴眼鏡、 cap帽、身穿藍色 T恤、皮膚白 皙但面形及身形略胖的女子落街,而該女子亦跟網上流傳的龍小菌減肥後真身有 8成相似。
對於戀情,龍小菌只說:「我 𠵱家冇拍拖囉!根本唔得閒!」
而經理人邵子風更死撐說:「嗰個唔係我,你點可以求其搵個鬍鬚佬話係我呢?就算你哋真係影到龍小菌,我都唔會認係囉!」好「賴皮」喎!


西門町留影
本月 13日(五),龍小菌被邀請前往台灣參加海洋音樂祭,趁有時間,二人於西門町合照,出 trip兼拍拖。


早前龍小菌到黃洋達 talk騷做嘉賓,經理人邵子風衣着同完 show後一模一樣,但邵竟然否認相中人是自己。


近日有讀者爆料稱龍小菌真名為蔡小茵(左),又稱她曾為五育中學教師,去年更與鄧小巧於教育學院畢業。曾用真面目和謝安琪拍照的她,未減肥前樣貌和現在仍十分相似。本刊至截稿前仍未聯絡到鄧小巧。








有女同行
當日其實唔只龍小菌和邵子風,兩人更前往會合一名女童,沿途有講有笑。

踏蝦頭食小菌


邵子風同龍小菌撻着,但在邵子風的 facebook上發現有大量和詹瑞文愛將,舞台劇演員蝦頭楊思敏的親密照,又稱蝦頭做寶貝、女朋友,疑似一腳踏兩船,但邵子風否認二人關係,邵表示:「我同好多女仔都會影呢啲相,我都可以叫你(記者)做寶貝㗎!」口花花難怪溝咁多女啦!至於蝦頭則身在外地未能回覆。


據知邵子風和蝦頭相識多年,蝦頭知邵子風最愛提子味食物,所以經常送給邵氹佢開心,而邵亦公開稱是女朋友送的,話唔係男女朋友都好難相信喎!


蝦頭為詹瑞文徒弟,去年二人曾於舞台劇《真的等不了》中合作。《壹週刊》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    tvb4life 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()