Linah M.
粉紅色波點 ruffles bikini top$225
bottom$200
粉紅色立體花頭飾( worn as bracelet)$100 all Accessorize

cover face

松岡李那“我不愛受束縛”

2012年07月06日 ~~ 第290期 ME!

陽光與海灘,合該輕鬆又愉快,靚女當前,椰林底下,樹影婆娑,靚上加靚。
兩年前,來自日本廣島的 Linah挾住「 C咪」身材攻港,從不介意性感,自譽「蜜桃胸」拍戲又唱歌,拼死學埋國語,望打入國內市場食埋大茶飯,典型模戰鬥格。
今日,正式訪談,人很親切,英語不靈光,吃力地咬實一字一句,頭擰擰的樣子,可愛死了!
原來,獨生女來自單親家庭,嚴父管治,細細個已獨立,諸事不求人,慣了獨斷獨行,連男朋友也縛佢唔住,「我好自私,不愛受束縛。」
直望住我,一輪儍笑,這一笑,多天真!

松岡李那“我不愛受束縛”


Linah Matsuoka
 


出生日期: 1986年 1月 30日(水瓶座)
出生地:日本廣島縣吳市
身高: 5呎 7吋
體重: 108磅
三圍: 33C-25-35
語言:日語及英語
簡歷: 13歲,被美容院邀請任 hair show模特兒。 10年來港,成為蘭桂坊啤酒節代言人,其後接拍麥當奴魚柳包廣告為人熟悉。
主要作品:電影《戀夏戀夏戀戀夏》( 11),《喜愛夜蒲 2》( 12)。唱片「 Summer Romance」( 11)。
微博: http://weibo.com/1862896261


一個人好寂寞
 


廣島,最為港人熟悉,大抵就是原子彈。
二次大戰時期,美國一枚原子彈將全球局勢扭轉,日本戰敗,廣島滿目瘡痍, 80後的 Linah有冇被輻射影響?暫時未知,倒是從小見慣各個戰後古蹟、廟宇,細路女唔識世界,「好似一個個堡壘」,家鄉的滄桑沒影響無憂童年。
家住海邊,盛產鮮蠔,她日日孖住玩伴游水,「海底裡面好多『 tree』(我估係海藻),玩時開心,依家諗番,真係幾危險。」她愛捉蟹,捉一大籮挽回家,爸爸一見即勃然大怒。「我細個好動、頑皮,爸爸最愛自製滑板教我玩,直情當我仔咁養;「佢想生仔,點知得我呢個女!


11年
母女合照,父母是 Linah拼命賺錢的動力之一。《 FACE》圖片


11年
父女檔參加電單車賽,是另類親子活動。《 FACE》圖片


12年
新電訊廣告,置中位置,證明知名度比身旁韓模更高、更入屋。

「另方面,成日話我唔似女仔!每當見到間屋立立亂,佢就打我,『女仔之家,點解唔打掃乾淨間屋?』我冇煮飯,又鬧『女仔之家,點解唔煮好飯等我?』
「喺屋企,小小事就會觸怒爸爸。」
父母離婚,少不更事的女兒,獨力照顧父親起居,沒有依傍,怪淒涼!「我好恨有兄弟姐妹,一個人好寂寞!」
她坦言,日後擇偶,臭脾氣免問。「跟脾氣唔好嘅人相處,好大壓力。」
回顧青葱歲月,家庭影響,亦正亦負,「我做人直接,一開心就好亢奮,成日整古做怪,最叻人開心……
「從來唔提自己唔開心,唔俾人見到我喊。」笑瞇瞇大眼不停眨,似是用力地兜住眼淚。


錢好重要
 


家裡窮,從小便靠自己, 13歲,貪玩的 Linah應邀去當一天模特兒,展示新髮型,「去到至知個騷好大型,我緊張到死;「但,上台的感覺真好!」
為碰機會, 16歲,隻身赴東京,在酒廊賣唱賺取生活費,「第一次賺錢,即刻買部電腦俾自己,當時,真係一件大事。
「我每買一樣嘢都計過度過,唔會賺幾多,使幾多。」
19歲,得唱片公司賞識簽約組成女子組合 Stella,惜 1年貨仔玩完,歌星夢等到 4年後轉戰香港,始再延續,諗真啲,未算絕望吖!
「我想成名;「我要盡快學好語言,夢想喺中國、香港及日本三地,拍戲及唱歌兩棲發展。」一副戰鬥格,唱片、電影、廣告、代言、剪綵,賺錢寧濫勿缺。


11年
出國語唱片,當藝術歌去聽,感覺會好啲。


12年
出戰東京時裝周,以 guest model身份行騷,馨香得多。


Linah M.
米黃色貝殼圖案 bikini(未定價) Roberto Cavalli
紅色花飾頸鏈$670 Snidel
金色手鈪 stylist’s own

「錢好重要……但唔係最重要,講到底,只不過係一張張紙啫!依家,賺錢唔多,十分享受做模特兒,見盡靚人靚事,做人就係睇你識唔識得享受生活。」 Linah當初來港即成廣告寵兒,好不容易賺到第一桶金,香港福地旺地,會否考慮在此置業生根?
「有錢的話,寧願做生意都唔買樓,錢搵錢嘛!」
金錢不是最重要,甚麼才最重要?「一段關係最重要。」那麼,刻骨銘心的經歷,分享一下吧!「冇喎!冇人令我難忘,反而,我啲前度一直未能忘記我!哈……
「我恨拍拖,但未遇啱。」
「我好自私,不愛受束縛;錢和男人,點揀?「問得咁奇怪!梗係兩樣都要。」


Linah's tips
 


Q:夏天日曬,怎樣護理皮膚?
A:我用 M.A.C有 UV防曬 B.B. Cream,好多人用 B.B. Cream唔落妝,千祈唔好,我日日都用 shu uemura卸妝油洗乾淨塊面,唔可以懶。

Q:點揀泳衣?
A: Peach John三點式有令胸部變大的視效,而 Loewe顏色好靚,我通通都想買。


Linah M.
彩色印花綴黑紗 wrap around bikini$399 Kissin
白色花形頭飾
金黑色手鈪 both stylist’s own


Linah M.
黑色潑油圖案泳衣$369 Kissin
黑色銀邊粗手鈪 $175 Marks& Spencer
白色幼坑紋膠手鈪( 1套 3隻)$11,000 Dior


後記
 


Linah M.
藍色百摺 bikini$680 Chasney Beauty
透明藍色膠手鈪( 1套 3隻)$6,100
白色幼坑紋膠手鈪( 1套 3隻)$11,000 both Dior
綠色立體花頭飾 stylist’s own

訪問在機艙上完成, Linah累極仍對住鏡頭邊笑邊講。
又廣東話又英文,講到舌頭打結,聽者如我,聽到耳仔痕,「廣東話及國語唔易學,英文又水皮,自己知自己事,語言有排搞。」
但睇得出,她的答案唔係信口開河,兼顧語言,亦整理思緒,「當初只打算來港 3個月,依家,想去埋內地發展;「廣東話講到你咁好就好啦!」年紀輕輕,不可少覷。


Shop List
 


Accessorize中環國際金融中心 1040號鋪 3101 1170
Chasney Beauty尖沙咀 iSquare 107號鋪 2801 8831
Dior中環置地廣場 G42號鋪 2524 8266
Kissin灣仔莊士敦道 176號地下至 1樓 2838 6303
Marks& Spencer中環皇后大道中 22-28號地下至 1樓 2921 8323
Roberto Cavalli中環國際金融中心 2067號鋪 2234 7621
Snidel尖沙咀海運大廈 3樓 LCX 9B2-9B3號鋪 2730 0281

採訪及形象: Annie Hung
撰文:伍淑嫻
攝影:郭賢興
模特兒: Linah M.@KING Enterprises、 Jam Cast 
化妝及髮型: Angel Wong
鳴謝: Sun N Sea Holidays、 Sri Panwa Luxury Hotel Phuket

arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()