close


今年再晒
周杰倫轉性,自爆「肌」密不特止,仲大言不慚話係佢呢一生最 fit嘅體態,大家點睇呢?台灣《蘋果日報》圖片

出外埠

周杰倫造肌谷戲

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

台灣天王周杰倫一向寸寸貢,見到傳媒好似見到殺父仇人咁款,但近日卻一反常態,見到記者不單唔再黑口黑面,仲懶風趣咁自爆話為 咗自編自導 嘅新戲《天台》,閉門造肌兩個幾月,終於練出六 嚿朱古力咁話。

講真,佢露胸又唔係第一次, 11年( 2001年)前,佢 喺專輯《范特西》都有露半身啦,只不過 嗰時 啱 啱冒起,梗係要搏!之後紅 咗,愈變愈囂,想佢講多句 嘢都難,就算見到牛爬樹都唔笑呀,仲話要佢剝?咦,依家突然變得咁親民嘅,應該唔使畫出腸,只要睇番上段,大家都明媽咪姐講咩啦,係嘛。


人係咁現實 㗎,跪地餵豬 乸,必有所求 嘅!


01年初露
2001年出道時,新專輯《范特西》封面都係裸上身啦。所以佢露肌根本唔算咩新鮮事。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()