close


我買鞋主要都係睇款,好似呢對皮鞋咁鑲窩釘,總好過成對黑色咁悶啦!

小特搜

男鞋子

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

手袋摷過,鎖匙睇過,今期就搜吓男藝人着鞋 嘅品味啦!
人靠衣裝,着鞋絕對反映到性格。着波鞋 嘅男士通常比較好動,或者享受舒適 嘅步伐;着皮鞋 嘅男士就較注重外表同形象。當然,識得 喺唔同場合配襯唔同 嘅鞋款都好重要,唔通踢波着皮鞋,着波鞋去 ball咩!

古天樂要有型




其實古仔本身已經有型有款,着咩上身都好好睇 㗎啦,你睇佢擺個丁字腳 pose都型過人就知!

皮鞋牌子:購自 Joyce
Size: 44
價錢:$15,000

金剛扮斯文


皮鞋牌子: Bally
Size: 44
價錢:$4,800


今日我要做司儀,梗係要着得型仔 啲啦!平時我就鍾意着波鞋,因為比較活潑吖嘛!哈哈哈!講笑 啫!


本來金剛呢一身打扮係幾斯文 嘅,但係一叫佢擺個活潑 啲 嘅 pose就即刻舉晒腳咁,小心爆呔呀!

羅仲謙夠隨便


謙謙大隻仔身形,其實着背心、短褲騷吓腳毛再襯波鞋已經 冧死女!


平日我鍾意着波鞋,因為夠舒服,做運動又方便,隨時起行都 ok。皮鞋就睇場合,有時做完 嘢寧願即刻換番波鞋!


皮鞋牌子: Puma
Size: 43
價錢:有贊助送

謝天華勁麻甩


之前見謝天華都有西裝 look睇吓,依家拍緊《法網狙擊》即 360度轉咗呢個麻甩佬 look,形象幾多變喎!


我呢排日日都係咁 嘅 look,夠晒爛,短褲懶佬鞋勁舒服,唔通仲 keep住 laughing哥 嗰個 look咩!


皮鞋牌子:不明
Size: 43
價錢:佢唔記得喎!

馬國明襯到絕


木獨馬明連企 喺度影相都成棵樹咁,難怪你俾人笑啦!


拍緊《戀愛季節》,呢套係戲服 嚟,我摷番對咁得意嘅 Converse出 嚟襯番囉,不過今日經常俾人笑,話我似棵樹。


皮鞋牌子: Converse
Size: 44
價錢:$899

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()