博出位

結他手

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

周六(30日)係 Beyond成員黃家駒逝世 19周年,咁 啱得咁蹺,唔少歌手呢個時候都 喺微博拎起支結他影相。當年同家駒稱兄道弟 嘅神級結他手阿 Paul(黃貫中),唔係攬住大肚老婆朱茵,而係攬住結他彈住作曲,好 man喎!而陳豪愛人陳茵媺,原來亦係結他迷,真係估佢唔到。

阿 Paul設計結他


神級結他手阿 Paul自從 4月 喺微博宣布未婚妻朱茵有喜後,繼續努力作曲搵奶粉錢。最近佢親自設計結他,所以結他不離手, 枱面仲有紙筆 mark低靈感,相當認真。


淨係彈結他似乎唔夠全面,阿 Paul索性擔住支煙, 着背心谷行肌肉做鼓手,實行做一個全能音樂人。





安仔興奮彈


甚少自彈自唱 嘅許志安,日前為歌迷會敍會出場前做準備, 喺酒店房拎住支結他起勢彈,興奮到連助手都忍唔住拍短片放上微博分享。





陳茵媺有樣學樣


早幾日美國創作歌手 Jason Mraz嚟香港演出,唔少本地藝人 fans捧場。估唔到陳茵媺翻睇偶像 嘅 DVD,燃點起心中對音樂那團火,要即刻拎起結他彈一彈。見佢手勢有板有眼,平時應該有同陳豪切磋喎!









糖妹攬大結他


糖妹自彈自唱原本勁有台型,可惜有 fans踢爆糖兄取笑佢「結他大過你」。其實細細粒 嘅糖妹攬住支結他真係唔多 match,仲要暴露埋一雙粗小腿,不過勝在夠 cute兼有才華, fans應該唔介意。





Chilam大叔上身


張智霖主演 嘅國內電影《大叔,我愛你》,上周六(23日)舉行記者會,劇中 Chilam飾演一位識彈結他 嘅大叔,大會安排 咗個結他俾 Chilam自彈自唱,呢位大叔絕對有型。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()