春風笑騎騎
2008未結婚嘅嘉亨去悉尼旅行,大美人更一臉笑意,春風滿面。

當年今周

大美人的婚前婚後

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

媽咪姐係師奶仔,不過睇完《心戰》有重大啟發。事緣一晚,媽咪姐再度嘗試睇《心戰》,睇極依然唔明。媽咪姐老公好心,喺隔籬指手畫腳解釋,佢手一揮肚腩隨即一震,嗰個「大海景」仲有兩條若隱若現嘅鼻毛。天啊,那些年嘅籃球隊隊長究竟去咗邊呀?


當眾嘴對嘴
情到濃時,啜……

昔日型男變肥佬,當初甜蜜亦可變質。 2008年 6月《忽周》 674期,大美人李嘉欣被影到跟當時仍係男友嘅許晉亨,甜蜜共遊澳洲悉尼,其間又拖又啜, sweet到爆。
不過一結咗婚,又係兩回事。三年後( 2011年)同樣嘅 6月,第 827期《忽周》又影到大美人。已經係許太嘅佢,當時冒着輻射危機,同老公去日本 shopping。全程雖然繑到實,但大美人臉上全無半點笑容,一對金童玉女仲不約而同多咗個小肚腩㖭。
人哋話十年人事幾番新,時代進步,三年,原來已經可以走晒樣。

檔案編號:第 674期
日期:2008年 6月 27日

性感有情趣


小情侶身在外地,但多數留喺酒店依偎,男嘅只着內褲浴袍,女嘅性感背心,鬼咁有情趣。





零笑容行街




大美人生完小 JM後,即跟亨亨起程到日本血拼。全程大美人無乜笑容,塞住耳仔聽音樂都冇乜講嘢。夫婦雖然有少少貌合神離,但不約而同多咗個小肚腩,相當有夫婦相。

檔案編號:第 827期
日期:2011年 6月 3日

難得攬一攬




婚前不停晒恩愛,婚後反而少咗。亨亨難得攬實愛妻,不過大美人似乎唔多受落,冇挨實亦冇回攬。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()