哎吔,捉咗兩次蟲㖭。(設計對白)

媽咪姐

要印傭 瞓廁所 Purple姐姐連衰兩鑊

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

媽咪姐幾時都話,做人要過得人過得自己,就好似兒歌天后 Purple姐姐(李紫昕),前幾日幫報紙做 咗個家居訪問,大晒 1,800呎大屋有幾靚,樂器有幾矜貴。不過 sorry囉, 啲相出到街,人人焦點都放 喺佢工人張 牀度,事關張 牀竟然放 咗喺馬桶上面!絕成咁,難怪全城插佢刻薄之餘,有網民仲搵入境處介入調查,真係捉蟲捉到正!

俾網友洗板式鬧完之後, Purple姐姐亦即時補鑊,喺微博上載一張工人半倚牀邊睇書嘅相,更澄清之前報道只係一場美麗的誤會。可惜話咁快就俾眼利 嘅網友踢爆,指佢上個月自拍 嘅腳部特寫,其 牀單同周邊環境正正同工人姐姐 嘅一樣,唔通 Purple姐姐同工人孖鋪咩?講到呢度,媽咪姐都無話好說,只可以話,若要人不知,唔好太低 B囉!


網友憤怒插爆
網友戥印傭不值,直指 Purple姐姐為挽救形象先叫工人一齊做戲扮無事發生。


工人突然有房瞓
因做家居訪問而被揭發刻薄工人嘅 Purple姐姐即時補鑊,影咗張工人倚牀睇書嘅相,仲話房間係工人所瞓嘅地方,堅稱自己冇刻薄工人。






牀單同工人一樣
不過回顧過往嘅微博,不難發現 Purple姐姐所瞓嘅牀竟然同以上工人所瞓嘅一樣。世事又有冇咁啱得咁蹺呢?




arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()