close


17/6肉緊甩牌
17日深夜,吳啟華陪三哥到賭場玩百家樂。三哥手風不順時,肉緊地甩牌。

娛聞樂

包食住賭天光 三哥豪花 30萬開生日 P

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

電視大戰,令三哥(苗僑偉)成為王維基及 TVB爭奪對象。事業順境,剛拍畢《雷霆掃毒》的三哥慶祝 54歲生日亦好疏爽。早在一個月前,已安排兩日一夜澳門之旅,邀請了十多位明星老友到賀,更豪使 30萬,包食住兼唱 K玩天光。
生日前一天( 6月 17日),三哥與家人先到澳門食飯慶祝,凌晨時分,三哥更孖住吳啟華殺入賭場,賭到清晨四點幾至走。凌晨賭戰失利,卻無損三哥雅興,翌日( 18日)十多位明星老友殺到賀壽,與三哥唱 K唱通頂。連玩兩晚通宵,三哥精力十足。

上周一( 18日)乃三哥 54歲生日,當日黃昏時分,三哥好友黃日華、張兆輝、謝天華、洪天明、王浩信同林子善等,一行十多人雲集港澳碼頭,乘坐三哥安排的五架豪華 Van到達永利酒店。原來三哥當晚在永利宴會廳擺八圍賀壽,飯後再到澳門銀河內的「美麗世界」唱 K。
「今次三哥真係招呼周到,壽宴 嗰晚鮑蔘翅肚唔在講,仲包埋大家 喺酒店 嘅住宿,而且間間都係靚房。三哥喺壽宴叫咗八、九支靚紅酒,而且好快俾班老友隊到貓貓哋,之後落卡拉 OK又劈過。三哥不斷向人敬酒、猜枚,搞到識飲 嗰班都冧晒。不過謝天華好嘢呀,佢不但冇醉,仲同老婆落賭場玩多兩手至上房。」知情者說。


黃日華當晚住的酒店房有大浴池、大梳化,咁好環境,華哥都忍唔住擺上網晒命。


扯煙提神
擔番支煙提神,係賭仔指定動作,三哥都唔例外。


啟華放蚊
好辛苦至贏到一鋪,三哥即時笑番,不過做陪客嘅吳啟華就冇咁好精力,頻頻放蚊。


6月 17日,苗彤和母親戚美珍齊齊陪三哥預先過澳門,一家人慶祝父親節及三哥生日。

30萬全包宴


船票( 30人來回): 2萬
接送 Van( 5架車包兩日): 5萬
酒店:悅榕庄( 10間套房) 3萬
大倉酒店( 10間套房) 1萬 8千
壽宴( 8圍): 16萬 4千
卡拉 OK: 1萬 3千
翌日午餐: 5千
合共: 30萬

兩度殺入賭場


三哥今勻可謂盡興而歸。早一晚( 17日)已經同太太戚美珍及女兒苗彤先行抵達澳門晚膳,慶祝父親節及預祝生日。及後三哥一家會合多位圈外好友到銀河內的賭場賭番兩手,逗留 咗一小時,三哥贏 咗三萬多元。
三哥和好友在悅榕庄倒數生日後,於凌晨零時 30分再度殺入賭場,會合剛由內地趕來的吳啟華。齊齊走到一張最低投注為一千元的百家樂 枱。三哥換了一萬元的籌碼作賭本,吳啟華及一名男友人就充當軍師。三哥埋 枱看了電腦所顯示的紀錄後,就立即落注兩鋪一千元買「閒」。
最初「壽星公」都有少少斬獲,但過了一小時後,三哥運氣開始減弱。連輸三鋪後,他有點煩躁,點起香煙再用力甩牌,肉緊地叫:「吹!吹……」,不過手風唔多順。之後他與吳啟華咬耳仔後,便轉 枱再賭。凌晨四時許,運氣仍然欠佳的三哥,最終見輸剩三千蚊籌碼,終於換 cash返房休息。
最後埋單,三哥都贏咗二萬幾,不過相對佢開 P花的 30萬元,真係濕濕碎!


18/6三哥帶隊


18日晚上 6時多,謝天華及黃日華到達澳門碼頭,在三哥專車接送下,眾人去到永利晚宴。


群星轉場
晚上十一時許,三哥帶眾人到銀河「美麗世界」唱 K。另一批星則先上酒店房,半小時後才到。


美女賭神
洪天明夫婦、黎瑞恩、戴夢夢經過賭場,小恩子玩咗兩手,可惜都要損手離場。


Laughing自唱
上去 K房,眾星自然大展歌喉,金剛、謝天華更唱番自己的演唱會 MV,十分搞笑。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()