全裸賣肉
為了於寫真戰中殺出重圍, Mia將會有全裸相收錄寫真內,真正係賣肉養家。

滾熱辣

前夫奪命 call借錢 模媽 Mia寫真賣肉養家

2012年06月29日 ~~ 第883期 忽然1周

今年有份參與寫真戰的模媽 Mia(陳靜儀),為了在一眾拋胸「乳模」中殺出重圍,書中將會全裸上陣,底線擺明有咁低得咁低。她有份擔正的電影《喜愛夜蒲 2》將緊接上映,加上做 DJ夜場走埠打碟,表面看似搵唔少。
不過去年經歷父親癌症過身的她,除了要將父親醫藥費攬上身,一對仔女亦要供書教學,收入實則月月清。本刊收到消息, Mia近日多次收到前夫索錢電話和 whatsapp。為避前夫, Mia更要多次搬屋,為此她發火說:「佢隔冇耐就問我攞錢,有頭髮邊個想做癩痢,真係剝埋都唔夠俾佢。」

老竇過身失支柱  MIA賣肉養全家



與前夫育有一子一女的 Mia,離婚後主動要求撫養權,從此踏上難行的單親媽媽路。

現年 22歲的模媽 Mia,自與前夫離婚後,一對年幼子女的撫養權歸她所有。分開至今三年多,雙方一直冇聯絡,今次 Mia前夫忽然蒲頭,目的就為借錢。為避前夫, Mia至今已搬家 2、 3次。

前夫度水短訊




從 Mia前夫的度水短訊中,看到對方終日遊手好閒,以碌卡度日,搞唔掂條數再軟硬兼施向 Mia要錢。至於短訊中前夫說已有新工作, Mia沒好氣說:「佢成日話搵工,結果全部冇下文。」

前後借近十萬


Mia的前夫最初要求借幾千,之後卻變本加厲要求一次過借過萬。至今 Mia已經借近十萬給他。直至近日,前夫再度 Whatsapp和連環 call Mia,要求一次過借五萬。借無可借的 Mia,周二( 26日)接受本刊訪問,忍唔住發火說:「男人賺錢養家好緊要,我唔介意公一份、婆一份。我結婚時年紀小,為咗對仔女有努力過遷就對方,有邊個女仔唔想過安定生活,不過佢冇做好老公 嗰份,成日碌爆卡又唔搵工。」

驚有人帶走仔女


剝埋都唔夠俾佢(真實對白)
周二( 26日) Mia接受記者訪問時,每當說到前夫不斷借錢和擔心一對子女被騷擾時, Mia隨即皺眉頭扯火。

以往 Mia死慳死抵借錢給對方,原來她曾遇過一次恐怖經歷,「其實做唔到夫妻唔緊要,只要佢錫對仔女就算,但係佢試過冇通知我, 喺幼稚園接走對仔女,全日 call極唔覆,我 嗰次真係好驚,唔知佢會點對兩個細路。」因此 Mia擔心拒絕借錢後會歷史重演,明知啲錢一去無回頭,但她每次對前夫苛索仍有求必應。 
可是,自從去年 Mia爸爸患癌後,她向公司借了一大筆錢作為醫藥費,直至現在仍要還錢。而娘家家中頓失經濟支柱,已出身的 Mia亦要頂硬上賺錢養家。「我有兩個細路要養,又要俾家用阿媽,依家仲還緊錢俾公司。我銀行戶口都係得幾萬蚊,你話借幾千蚊我都算啦,不過一次過我點借五萬俾佢呀。佢仲以為我搵埋大把,如果佢仲當自己係兩個細路 嘅爸爸,唔該佢生性 啲啦,真係剝埋都唔夠俾佢(前夫),我真係無能為力啦!」

志在搵快錢


主打行性感的 Mia,剝衫見人差不多已成指定動作。對於唔少人鬧她身為媽媽,難成小朋友好榜樣,原本怒火焚身的 Mia,忽然變得細聲說:「有頭髮邊個想做癩痢?我讀書唔多,行 嘅路亦選擇唔多,行性感可以快搵錢,搵到錢先可以照顧到小朋友同屋企人。為咗佢哋,要我做咩都得,我會等兩個細路大啲,慢慢俾佢哋知我 嘅工作,有信心佢哋會明白。總之我又冇偷冇搶,靠自己養兩頭家,行呢條路已經係我暫時最好 嘅選擇。」

細路開支大




Mia大女 4歲細仔 1歲,幼稚園學費加上搵人湊小朋友,每月使費一萬,對單親 Mia來說,絕對有壓力。


Mia父親去年患上癌症, Mia曾問公司借錢用作醫療費,及後父親過身,她亦要擔起頭家。上周二( 19日)本刊便拍到她和家人到沙田拜祭亡父。

跟富二代傳緋聞




過去 Mia曾跟不少富二代傳緋聞,可惜最終亦因其身世遭對方家長嫌棄,戀情無疾而終。

剝衫搵快錢




去年停工的 Mia,年初復出後,即唔錫身搏命接 job搵錢,隨住衣服愈脫愈多,收入亦愈搵愈多,不過扣除公司五成佣金和償還父親醫藥費,雖然半年搵到 90萬,但七除八扣後,實則所剩無幾。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()