師兄與何詩相識 15年,何詩又與祖兒相戀 10年,分手後由師兄接棒發展「祖師戀」, 3人關係峰迴路轉,好睇過電視劇,不過何詩卻因小器與一班好友反面收場,如今愛情、友誼受盡考驗。

封面

溝過阿 Sa 胡敏珊接濟 劉浩龍高攀容祖兒


今年 2月,本刊率先踢爆何韻詩撻着「 12金釵」之一的路嘉欣,祖兒忍痛斬斷 10年情,由好友變密友的劉浩龍乘機發功,最終在本月初成功溝掂天后,上週即興同遊泰國,感情一日千里。雖然全城圍插師兄高攀唔起,但好耐未聞過男人除的祖兒就大唱反調,向身邊友人說︰「佢真係好 man、好肯承擔,我冇揀錯人。」
查實 36歲劉浩龍個底出名花,早於 03年,仲早過鄭中基溝阿 Sa,但好快阿 Sa就轉投鄭中基;之後師兄同鄭融拍拖,戀情令 2人星途停滯,當時師兄維持量地狀態,幸得鐘表界女王胡敏珊接濟做 sales「行街」賣表。不過,師兄口技了得,把口口浪過油,而且天后又 dry爆,各方面啱晒 timing,一拍即合。

「祖師戀」爆出後,本週一祖兒首次現身回應,被 Mani踢爆成晚冇 瞓,似乎對外間的反應相當緊張,不過祖兒全程保持笑容,蜜運心情特別靚,當日祖兒同浩龍舊愛鄭融同台受訪,不過二人互當透明。

「希望大家細心睇封信,所有想講都講晒,我 喺個廳諗 咗幾個鐘先寫,(師兄公開 咗會否唔開心?)冇唔開心,入行咁耐,知道自己做緊乜、發生緊咩事,希望低調處理。(點解師兄突然封嘴?)可能佢覺得講夠 啩,其實呢幾日我都唔想聽電話,又唔係大事,好小事,多謝大家關心,我個心打開 咗, welcome迎接新生活,但唔能夠每樣 嘢都同大家分享。(何韻詩呢?)我哋永遠都係好朋友,總之我遇到真命天子,要結婚,一定通知大家,請大家飲。」


25/6最新圖片


本週日被指戴黑超扮大牌後,師兄知衰,週一為新劇開工「四萬」上身,雖然不再為戀情回應,但問咩都以笑回應。


Joey親筆剖白

上週二( 19日),剛開始拍拖的祖兒和師兄, 1行 6人暢遊泰國,拍拖兼慶祝祖兒 32歲生日,到週五有報章踢爆「祖師戀」,同日師兄即單方面承認戀情,並強調兩人是由單身開始,矛頭直指連日來在微博發功扮被橫刀奪愛的何韻詩。 

把    過油


去年聖誕節,師兄、何詩和祖兒(箭嘴)還三人行開 P,直至 6月為祖兒慶祝生日三人再次碰頭,據聞當日祖兒和師兄才向何詩告白。

去年何詩與「 12金釵」的路嘉欣行埋後,祖兒馬上提出分手,但何詩仍然窮追不捨要求復合,而祖兒卻使出拖字訣;同一時間,亦有另 1位追求者——新晉 MV導演 Heison出現。知情人士說︰「祖兒冇留戀阿詩,只係太多年感情喇,唔想連朋友都冇得做,而 Heison呢,佢哋的確係有火花,亦認定 咗 啲 嘢,不過祖兒遲遲唔肯同佢開始。」
祖兒與何詩分手後,身邊好友輪流陪伴在旁,而師兄每次都出現,由幫祖兒分析、安慰、到追求,只有短短幾個月時間,最重要的是,把口   過油的師兄, 氹得祖兒非常開心。
其實今年初,祖兒與友人於飯局上,祖兒已向友人呻少人追。事後有人向師兄「通水」,師兄隨即打蛇隨棍上,於 4月開始向祖兒展開追求,初時只會發 WhatsApp,後來會每日都通電話,由幾人聚會開始變成二人聚會;直至 5月,師兄膽粗粗向祖兒表白,祖兒便一口應承了。
對於「祖師戀」,英皇採取觀望態度,但已分別向師兄、祖兒,甚至師兄前度鄭融的公司 Neway施壓,希望各人盡量低調。所以到週日,師兄到迪士尼出席步行禮亦忽然封口不提。 

撻着 2個月


容祖兒同何韻詩 嘅親密朋友身份,多年來傳極都冇人肯親口承認。誰不知,二人十三年來的「深厚」友誼去年尾現危機,今年即刻被「好兄弟」劉浩龍攝入,短短 2個月拗直祖兒見埋光,速度快過穿梭機!


4月 19日曖昧串燒
劉浩龍與容祖兒十多年好友,今年初開始出手追求,四月底終於獲得單獨約會機會,被拍到二人在跑馬地拍拖歎串燒。《蘋果日報》圖片


5月 21日 Wyman做媒
劉浩龍追女之意,祖兒密友黃偉文明白不過, 43歲生日飯局, Wyman就推波助瀾製造相處機會,還向祖兒推薦師兄好仔。網上圖片


6月 16日牛一示愛
容祖兒牛一,前一晚與圈中友人唱 K慶祝,劉浩龍在派對上當眾示愛,經過一輪觀察,祖兒終於接受,還即晚在微博抒發感言:「我感受到無比的愛!」網上圖片


6月 18日瓊姐爆料
高登討論區活躍嘅「英皇打手」瓊姐,於 6月 18日發帖,率先爆出劉浩龍示愛成功,何韻詩及劉浩龍反面互相取消微博關注。


6月 19日二人世界
616示愛成功,為愛情踏出一小步的容祖兒 619即時邁出一大步,與師兄一行 6人秘遊泰國蘇梅島。回港當日,即有市民爆料指女搭商務、男捱經濟艙。


6月 22日師兄公開
6月 21日有報道揭發「祖師戀」,同日劉浩龍出席城市電訊劇集《第二人生》記者會時公認戀情:「我好喜歡祖兒!」霉足十幾年嘅浩龍,從此變「巨星」。《蘋果日報》圖片

溝阿 Sa黐胡敏珊


其實祖兒身邊亦有反對聲音,大多都指師兄是「溝女王」,不過估都估唔到,師兄女友關係圖中,竟有祖兒的好姊妹阿 Sa蔡卓妍。
據知, 03年師兄認識當時初入行的阿 Sa,師兄經常以「師兄」的口吻教阿 Sa,但好快 Twins就上位,兩人交往只維持了 2、 3個月,直至阿 Sa拍攝《追擊八月十五》與鄭中基撻着,師兄才死心。知情人士說︰「 Twins紅得好快,初初一齊就話兩個都係新人,但好快阿 Sa就覺得唔係 嗰回事。」自 01年滿約華星,師兄一直未有唱片公司邀他簽約,只靠客串電影和主持維持生計,其後他更有半年時間忽然到外地「人間蒸發」,連身邊朋友都失去聯絡。過了大約半年,盛傳師兄「回流」後,經 Wyman和 Marianne(梅艷芳生前經理人)介紹下,認識了鐘表界女強人胡敏珊,胡當時甚欣賞師兄「把口好 talk得」,於是便請了師兄做 sales,專 sell明星客仔,兩人純屬賓主關係,約 1年後師兄與正東唱片簽約,終於有機會出碟,才不用做行街 sales賣表。本刊週一( 25日)致電胡敏珊,但聯絡不上。


女人緣勁
03年師兄狂追阿 Sa,兩人暗交了一段短時間,到 05年師兄開始於樂壇有些成績,於「十大中文金曲」頒獎禮上奪得「卓越表現銀獎」,但 Twins已經得到「全國最受歡迎歌手獎(組合)金獎」。


03年阿 Sa拍《追擊八月十五》期間同鄭中基撻着,即飛甩師兄。《忽然 1周》圖片


阿 Sa是祖兒的好姊妹,「祖師戀」爆出,阿 Sa冇小器,第一時間於微博力撐。


有機會出碟做歌手之後,雖然師兄冇再做 sales,但與胡敏珊成為好友,不過 08年二人出席何詩嘅展覽活動時則交流不多。


去年 6月,師兄被影到與 Janice Man撐 枱腳食麻辣火鍋,兩人否認戀情。《蘋果日報》圖片


04年,師兄於事業最倒霉時跟鄭融拍拖,而鄭融於本週一出席《紅白》時說︰「公司之間協議 咗,唔答喇,總之同祖兒合照唔會尷尬。」《蘋果日報》圖片

導演白等


日喊夜喊俾老友出賣,何韻詩被踢爆早 喺二月就結識舞台劇新歡鄧九雲,明抽「祖師戀」水博同情,不知幾咁風流快活,實情祖師戀背後,真正受傷的另有其人。
劉浩龍公布戀祖宣言當日, MV導演 Heison Ng即 喺 facebook留言:「極度失望,再見了!」一小時後又再補充:「甚麼甚麼原因都是謊話,原來被出賣的感覺是這樣,我要好好記着今天。」據知情人士透露, Heison一直是祖兒朋友圈內密友,去年底祖兒、何韻詩分手後即向祖兒展開追求,甜言蜜語陪睇騷送外賣等等,使盡觀音兵攻勢後,得到祖兒 嘅回覆係:「我可以同你開始,但係我 o依家仲未接受到同男人一齊,等多我一段時間……」 Heison自以為勝利在望、乖乖等待,點知祖兒被師兄捷足先登,難怪 Heison要喺社交網站公開受傷啦。




一心以為叫糊的 Heison(中),去年底仲幫祖兒拍 MV,可是最終食詐糊,於 facebook寸爆祖兒。





何詩急停箍煲團


其實祖兒選擇師兄,圍內好友都不是太大反應,亦是預料中事,相反,何詩在祖兒生日 P上得知二人拍拖後, 6月 17日於微博寫上「能毫不費勁一刀直插心臟的,往往是你以為最能信任的人……」據知,其實何詩並非指師兄一人,同時亦是指扮演「紅娘」和「無間道」的 Wyman。
何詩與祖兒分手之後, Wyman不停向何詩報告祖兒身邊出現的追求者,其中之一位就是師兄;但另一方面, Wyman亦向祖兒硬 sell師兄,不時拉攏聚會,何詩得知後當然嬲爆。知情人續說︰「阿詩估唔到 Wyman咁做,不過,其實佢哋都分開 咗,阿詩咁樣扮慘,圍內 啲 friend都覺得佢好小家!其實原先阿詩仲諗住完晒《賈寶玉》巡迴, 8月同祖兒去旅行當箍煲, o依家梗係唔使去啦!」據知,事發之後,何詩更發了一個短訊給東亞唱片公司高層陳志光,內容說自己心情好低落,不想再繼續唱歌,而陳立即叫郭啟華善後,安撫突然變成受害者的何詩。
其實何詩絕對是不愁寂寞,與路嘉欣的戀情維持了半年,很快便與另一「十二金釵」的台女鄧九雲搭上,台前幕後都睇得出,雖然有指她於祖兒生日 P後便飛到台灣散心,但有讀者爆料,上週目睹何詩與一名長髮女子在貝沙灣的百佳入貨,兩人以國語對答,之後便一起返回何詩居住的樓層,似乎已是半同居的關係。
本週一( 25日),祖兒首度現身為戀情解畫,出席《 2012翡翠歌星紅白鬥》記招向傳媒交代,「我個心打開 咗, welcome迎接新生活,但唔能夠每樣 嘢都同大家分享。(何韻詩呢?)我哋永遠都係好朋友,總之我遇到真命天子,要結婚,一定通知大家,請大家飲。」祖兒答得大方,證明已經肯定師兄地位,師兄今次真係得米。


何詩溝新女同居貝沙灣
右:鄧九雲
網上圖片


台灣妹鄧九雲成功取代路嘉欣成為何詩新寵,今年初開始,鄧九雲不時上載與何詩的合照,何詩仲轉發鄧九雲的肉麻情詩,擺明挑戰祖兒的底線。



富貴何詩




曾經傳過緋聞,其後稱兄道弟的師兄和何詩,因一個「情」字反面,此情不再。網上圖片


今年 4月,何詩與祖兒分手後,突然以公司名義以 1,070萬購入窩打老道豐景大廈 1個單位。


02年,祖兒當街幫何詩 揼骨, 10年情於今年初玩完,如今兩人都各有新戀情,難怪祖兒說現在視何詩為永遠的好朋友。《忽然 1周》圖片

四人幫一夜瓦解




容祖兒、何韻詩、劉浩龍及 Wyman原本 friend過打 band,祖兒更跟何韻詩交往多年。但隨着劉浩龍忽然溝掂好友 Joey,更於上週五公開戀情,四人嘅友好關係於一夜間瓦解。
arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()