外貌似蔡依林的「D Cup Jolin」曾寶玲(Ar Yu)休戰一年,今年再度以冬甩成員身份推出寫真,性感程度更是眾人之冠,她直言:「除咗有一件衫嘅感覺好sm外,仲會有全裸造型,我自己都接受到呢次底線去到咁盡 ,希望畀啲成績大家睇。」

日食四餐
問到Ar Yu事前怎樣操練自己?她笑說:「上年唔知點解試過有一輪瘦到得89磅,連上圍都瘦埋,連我自己都嚇咗一跳,可能擔心工作啲問題,所以我喺影寫真之前逼自己食足四餐,追番之前嘅狀態。」 工作方面,Ar Yu表示現時會主動出擊,她說:「以前自己成日呆呆滯滯,又唔敢出聲,家會自己去發問問題同畀意見,好似今次寫真 ,全裸上陣係我嘅要求,連公司都話冇諗過我去到咁盡。」至於工作安排,她說:「工作留番公司安排,我想拍戲同跳舞,總之我家ready好。」 採訪:何慧斯 攝影:林德雄

Profile
姓名:曾寶玲(Ar Yu) 年齡:23 三圍:32D、24、33 經驗:曾與師姐胡心諾(Rainbow)組成冬甩出寫真,休戰一年,今年回歸冬甩推出寫真,揚言瞓身出擊。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()