5呎11吋高嘅金秀炫,高大靚仔,仲有演技,想唔紅都難。
近年一眾港女都集中火力追捧韓國男團,貪班韓仔大隻又靚仔,不過除咗男團,韓國電視界亦大把年輕筍男人氣強勁,好似今年24歲嘅金秀炫最近就熱爆。本月尾無綫收費電視精選台將播放的韓劇《擁抱太陽的月亮》,就由金秀炫孭飛,套劇已於3月播出大結局,最高收視率超越 ,而金秀炫更憑此劇打低韓石圭等前輩演員,擸走《韓國百想藝術大賞》視帝寶座,成為最年輕百想視帝。韓國更有媒體報道佢人氣勁過神級天團BIGBANG同少女時代。金秀炫咁後生做視帝,睇嚟有排玩。


已出道5年的金秀炫,一直以拍劇為主,上年曾參演偶像劇《星夢高飛》(現正於無綫J2台播放),但該劇由2PM型男澤演擔大旗,扮長髮鄉下仔嘅金秀炫只屬第2男主角,未能跑出。但今年頭秀炫擔正做主角的韓劇《擁抱太陽的月亮》一出,即刻升呢變萬人迷。

深情贏視帝
《擁》劇講金秀炫飾演嘅皇太子,同失憶妃嬪之間嘅驚世愛情故事,套劇唔只有苦戀,仲加插宮廷鬥爭元素。3月中播大結局,最高收視曾飆升到42.2﹪,相比同期出街,由過氣「閔大人」池珍熙主演的《拜託了,機長》大結局只得8.5﹪收視,可謂贏足九條街。而演繹癡情太子演得入肉嘅金秀炫,觀眾大讚佢對眼識演戲,秀炫更憑此劇攞埋《韓國百想藝術大賞》「最佳男演員獎」,一劇彈起。

接17廣告
金秀炫人氣爆燈,最近已接下17個廣告,仲有3部電影等緊佢拍,最勁是秀炫帶挈經理人公司Keyeast股價暴升25﹪,絕對係招財貓。不過秀炫自爆紅之後,壓力亦相繼上升,早前仲曾經過勞成疾,多次生眼挑針。由於拍《擁》劇期間工作時間太長,令秀炫話自己亦試過「差啲虛脫」。為咗減壓,有說秀炫近排經常搵friend煲電話粥呻苦,而且一向係煙民的他,最近仲愈食愈勁,一日食一包煙。話晒秀炫已經係萬人迷,食煙唔只危害健康,仲有損形象,戒咗佢啦!

女拍檔勁紅
《擁抱太陽的月亮》捧紅男主角金秀炫,而劇中女主角韓佳人,其實一早已紅爆韓國影、視甚至模界。今年3月,佳人做主角的電影《建築學概論》上映唔夠兩個月,入場人數已突破400萬人次大關,成為韓國史上最賣座愛情片。 ####


《擁》劇中,金秀炫飾演寧愛美人都不愛江山嘅皇太子,鬼咁癡情,唔怪得冧盡全韓女觀眾啦。


今年4月尾,金秀炫憑《擁》劇攞咗《韓國百想藝術大賞》嘅「最佳男演員獎」,同實力派女優孔孝真齊齊榮膺視帝及視后。


咀玉女《星夢高飛2》雖然由2AM最靚仔隊員珍雲孭飛,但金秀炫亦有份客串撐場,劇中仲同T-ARA玉女成員智妍上演咀戲,不過當然點到即止。


食大茶飯金秀炫(左二)拍住全智賢(左三)、李政宰及任達華(右一)主演,有韓版《盜海豪情》之稱嘅《盜賊同盟》亦將於7月上畫,宣傳海報中,只見全智賢搭住金秀炫膊頭,戲分應該幾重。


廣告吸金自憑《擁》彈起後,金秀炫已成廣告商搶手貨,除Canon相機外,最近一連接咗17個廣告,身價更由每部100萬倍增至200萬。即係話佢最近淨廣告收入已超過3千萬。


變潮icon 5呎11吋高,身形slim fit,唔少時裝雜誌,好似《Cosmopolitan》等都搵佢示範時裝做潮模。韓國藝人無論男女,好多都整過容,不過金秀炫就一直都係咁嘅樣冇乜變,應該冇執過。


雖然韓佳人已年屆30歲,但拍埋24歲嘅金秀炫身邊,好似差唔多年紀,仲好登對。


最近於《建築學概論》中同視帝級人馬嚴泰雄飾演情侶。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()