close















左起:26歲 40歲啱傾啱玩,陳淑莊和MASTAMIC合照都要頭貼頭膊貼膊,連笑容都好一致。

《盛女愛作戰》播完,但相關人等死唔斷氣,Bonnie仲有機開咪做DJ,籮底橙升呢做明星。素人有市場,反而身為立法會議員,又有大律師專業資格的40歲陳淑莊(Tanya),單計議員的人工連津貼已月入23萬,加上本身係舞台劇演員,talk得又玩得,偏偏兩年前同開京菜館的前男友分手後,一直未有着落。為免變高危賣剩蔗,陳淑莊最近積極物色對象。即將舉行talk騷,本刊發現陳淑莊近日與rapper MASTAMIC行得好埋,又與詞人梁栢堅孖住隊啤。據知更因為喪黐MASTAMIC,惹來男方的正印女友微言。

 
女人四十的陳淑莊,雖然貴為大律師,亦係立法會議員,條件比盛女Florence好得多,但自從兩年前與拍拖8年的京菜館仙宮樓老細叢鐵飛(英雄哥)分手後,一直單身,谷底陳淑莊更曾絕望表示:「我呢種人物好難識人,都是人揀我,多過我揀人!」

 
MASTAMIC同女友Kathy同居於南丫島橫塱村屋,月租約6千5,做緊藝穗會公關嘅Kathy絕對負擔得起。

後台互劈
Dry足兩年,本刊發現下月將舉行3場talk騷《戴錯嘢夫人》的陳淑莊,近日身邊有不同男士輪流相陪,桃花極旺,其中與26歲rapper MASTAMIC更特別啱嘴形。據知兩人因早前籌備《戴》劇認識,上月MASTAMIC參與一個大型band騷,陳淑莊專程前往捧場,更帶備幾支紅酒贈興。「嗰晚Tanya帶咗三支紅酒入場,個騷開始冇幾耐已經自隊,後來俾個『食蕉』鬧,佢咪惟有返入後台再劈過囉,馬米(MASTAMIC)一唔使上台就陪埋佢飲,兩個企埋一邊吹水飲酒,不知幾high!」據現場人士透露。

踩場示威
雖然陳淑莊與MASTAMIC年齡相差14年,但兩人非常投契,更在talk騷中合作rap一首歌〈戴錯嘢夫人〉。「Tanya好欣賞馬米嘅音樂才華,佢知馬米喺中環藝穗會有個地方做嘢,一得閒或者喺立法會開完會就走上去話度橋,一傾就傾幾粒鐘,講到天黑都唔願走!」啱傾無罪,弊在MASTAMIC有個同樣大過自己,現年約40歲的正印女友Kathy Chan,現於藝穗會做公關。「Tanya成日走上去搵馬米,仲傾到唔願走,佢女友坐正隔籬梗係睇到眼火爆啦!話晒嗰度都係Kathy主場,見到有第二個女人咁樣傾法,實會唔開心!」知情人士透露。

愛黐音樂人
同MASTAMIC勁啱傾,原來陳淑莊(右二)同其他音樂人亦相當熟絡,早前同林敏驄(左一)、野仔樂隊成員小胡(右一)齊齊食飯慶祝柳俊江(左二)生日。議員的生活圈子都可以好闊!

 

收威脅信
度橋變談心,據知陳淑莊對MASTAMIC頗有好感,不過未夠30歲的馬米原來撇女經驗豐富,與只拍過3次拖的陳淑莊相比,簡直係食女高手。「馬米識rap,把口又啷過油,未多人識之前已經有大把女埋身,家叫做有少少名氣,就更加多女主動送上門!其實佢花心已經出晒名,而且次次都搞到好唔愉快收場,唔只一個前度send過email威脅要爆佢大鑊,試過炸爆佢電郵留言『你試吓再紅啲吖,我實爆晒你啲衰嘢出嚟!』」大把手尾跟,都夠膽繼續出去玩, 全因MASTAMIC與正印Kathy的關係原來極之低調,只有幾個密友知情;加上Kathy的對外身份,只是MASTAMIC的經理人,平時出面幫男友接騷傾價,所以戀情未被察覺。

陳淑莊:唔會避忌
「其實馬米有冇同Tanya交代清楚自己有冇女朋友,冇人知喎!佢要扮single都唔奇啦!」MASTAMIC身邊人透露。差少少變小三,陳淑莊本週一(30日)在電話中回應,表示與MASTAMIC只係朋友。「佢係一個好有心、好有talent嘅年輕人,我哋有見面,不過我同其他班底成員都有見!(知唔知佢有女朋友?介唔介意姊弟戀?)我知,但我唔識佢!我諗佢女朋友都唔信佢會搵個可以叫auntie嘅人啩!(怕唔怕俾人話你做小三?)我哋唔係合唱情歌喎!我唔會因為佢有女朋友而避忌啲咩,我哋都係喺大庭廣眾傾,為創作而做嘢,好應該啫!」而MASTAMIC正印Kathy則放緊大假冇返藝穗會,電話亦飛落留言,截稿前仍未回覆。

盛女愛百變

自爆選港姐
08年9月接受鄭經翰訪問,Tanya自爆曾經參加過92年香港小姐的首輪面試,可惜最後未能入圍,當年冠軍係李克勤老婆盧淑儀(小圖)。

長情廚房男
陳淑莊與大佢16年的英雄哥叢鐵飛(小圖),拍拖期間sweet到漏,經常連體出現,可惜兩年前分手後冇再聯絡。拍足8年甩拖,Tanya等兩年先搵第二春,唔通仲未放低? ####


為咗下月舉行的talk騷,陳淑莊着晒戲服同MASTAMIC一齊rap,律師也瘋狂。


MASTAMIC在自己個video blog入面,拍咗段片宣傳talk騷。咁幫手,難怪身邊嘅Tanya笑得咁冧!


正印眼火爆


同居竇


匿埋隊酒 1/4 地點:九展陳淑莊親自現身捧MASTAMIC場,仲帶咗3支紅酒互隊,兩個一路聽歌一路劈紅酒,有rock星有酒精,唔high至奇啦!


上月13號,Tanya離開立法會後,即刻去IFC會合梁栢堅,兩人一見面即傾到笑晒口,好啱key咁喎!


13/4 潮詞人尊貴議員唔介意痞街邊隊啤,飲之前仲同成腳紋身嘅梁栢堅碰晒杯,兩個傾到八點天黑都唔願走。


12/4 西裝男 約梁栢堅前一晚,Tanya又同另一個西裝男行街,真係唔愁冇仔陪啦!


撐晒 Tanya上月12號舉行talk騷記招,MASTAMIC都有現身撐場。《蘋果日報》圖片


新rap星鍾意rap爆政府醜事嘅MASTAMIC,09年出道,年初同關楚耀合唱嘅政治歌〈佔領〉被網友狂讚,而佢上年創作嘅歌曲〈小人〉,當中有句「Fxxk You」,激爆!


改詞王梁栢堅曾為周國賢、C AllStar等作詞,但最出位係將Eason同千嬅名曲〈富士山下〉及〈可惜我是水瓶座〉惡搞為〈富士康下〉同〈可惜我是金牛座〉。


Tanya曾經參與多個幕前演出,兩年前曾演出過政治舞台劇《東宮西宮》,又曾扮過Lady Gaga(右),非常玩得!


‘07長 髮
07年仲同英雄哥拍緊拖,Tanya仲留住把長髮,好有女人味。
《蘋果日報》圖片


‘10剪短戴con
回復單身後,Tanya將留咗多年嘅長髮剪短,又改戴隱形眼鏡,當時連戰友余若薇都認佢唔出!《蘋果日報》圖片


‘12淡 妝
踏入女人四十,Tanya日前現身反對「網絡23條」時以超淡妝見人,雖然個樣唔係太大分別,但對眼似乎細咗啲喎!《蘋果日報》圖片



arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()