close















DaDa演女星「爆炸糖」 DaDa飾演的爆炸糖,為拍戲不惜提供特別服務,DaDa說:「導演話個女人雖然開放,但係點都唔肯拍三級片喎!」

彭浩翔執導的愛情片《春嬌與志明》,上映25日勁收超過2700萬票房,戲中粗口金句不但界狂buy,連片尾惡搞〈別問我是誰〉MV,亦將陳年女神王馨平成功翻叮。靠拍黑色喜劇起家的彭浩翔,8月上映的三級新作《低俗喜劇》則回歸爛撻,粗口橫飛兼玩鹹濕笑料,在片中更加插不少他自己和杜汶澤(《低》片演員)在娛圈所見所聞,其中由模DaDa(陳靜)主演的奀星「爆炸糖」,為拍戲不惜向導演監製獻身博上位,情節更加係真人真事。向來百無禁忌的彭、杜二人,在上月27日的「香港國際電影節」《低》片首映會上多口講:「好似爆炸糖今日有嚟咗!」而觀眾席上,剛巧有人目睹潛水多時的雷神雷凱欣立即執袋鬆人,莫非……

 
靠《春嬌與志明》食糊的彭浩翔堅持拍廣東話戲玩不文,在新戲《低俗喜劇》不單大灑鹽花玩車震,號稱「90分鐘戲有70分鐘聽到粗口」之餘,仲踩界玩埋人獸交,難怪電影已被評為三級。

「爆炸糖」賣肉求榮
《低》講述杜汶澤飾演的電影監製,為捧紅奀星女友DaDa而四出籌錢開戲,而DaDa飾演的女星「爆炸糖」,不惜向監製、導演賣肉求榮之餘,更邊食爆炸糖邊幫人口交,即使之前多次被騙,依然繼續靠黐博上位,似乎影射有女星以上床交換拍戲機會。
而DaDa亦表示「爆炸糖」真有其人:「彭導同我講真係有『爆炸糖』呢個人,佢係由朋友度聽番嚟。其實『爆炸糖』角色好慘、好天真,佢相信同監製、導演發生關係就可以有戲拍,之前佢被人呃咗好多次,唔係根本唔會搵佢,只會畀啲好奀嘅角色畀佢。後來佢為咗男朋友阿澤(戲中),仲推咗部要露點嘅三級片唔拍,總之佢可以私底下同人上床,都唔肯剝衫做脫星。」

錄音鐵證星期五晚有片聽
觀眾:好似爆炸糖呢啲係咪真人真事?

食腦造勢
一向鬼主意多多嘅彭浩翔,善於惡搞玩創意,早在《志明與春嬌》中的怪碼表愛短訊(「I miss U」)和「馬桶玩乾冰」,深入民心,連電影宣傳手法亦層出不窮。在《春嬌與志明》片尾搵余文樂反串扮王馨平演出〈別問我是誰〉MV,YouTube點擊率有過48萬人次。上週票房衝過2,700萬,彭即親自重演MV,務求再谷起票房收入。

「今日佢都有嚟」
雖然《低》尚未上映,本刊得到一段於上月27日在「香港國際電影節」的首映會問答環節的錄音聲帶,發現彭浩翔分享說:「《低俗喜劇》係一邊拍一邊寫(劇本),我只係想拍一套純港產片,於是杜汶澤就提議不如拍一個關於監製嘅故仔」,更驚爆「爆炸糖」真有其人。當時有觀眾問:「『爆炸糖』係咪真人真事?」時,彭浩翔竟搶答:「我唔能夠開名,但我感謝,好似爆炸糖今日有嚟咗,隱藏喺人群中間。下面(台下)係咪?」話畢全場哄動,台下亦四處張望尋找疑似「爆炸糖」。有在場人士在觀眾席發現近來甚少蒲頭、《低》片主角葉山豪老拍檔雷凱欣木無表情執袋閃人。當時在台上嘅DaDa憶述:「嗰日我趕住入場,冇留意其他人,而喺台上望落去有太多人,根本認唔到。」關於「爆炸糖」是否影射女星,週一(23日)杜汶澤透過助手回覆本刊:「嗰日要講嘅,嗰日已經講咗,其他留番電影做宣傳時先再講。」而直至截稿前,本刊仍未獲彭浩翔回覆。

 

 

 
特別服務唔係秘密


爆炸糖為片約出賣肉體,原來在圈中不是秘密,除了飾演爆炸糖的DaDa有聽過外,連圈中模經理人亦聽聞有導演借開戲呃女上床。

中港台三地陪瞓
除咗本地模為咗拍電影不惜提供特別服務外,原來陪瞓傳言中港台三地都不少滿天飛,除了本地歌手外,甚至內地天后都有傳過,女星為走紅認真辛苦。

陀地玉女連環陪
玉女歌手人氣依然持續高企,不過原來玉女只是表面純情,在她年青時,為了一份女主角片約,不惜為電影老闆服務外,完事後更緊接過隔籬房招呼埋男主角,氹得兩人開開心心,自此前途一片光明。

內地天后冧監製
內地天后今時今日貴為國際巨星,出活動高貴大方又係萬人迷,原來在她未成名時,同樣為了拍電影,曾跟大監製過從甚密,難得該監製亦對她寵愛有加,幾乎成為御用女星之餘,更力薦給其他導演,順利將她捧上一線。

台灣純女主動剝
有傳台灣純女演員為了成為一大片女主角,不惜主動獻身陪該片導演兼男主角,雖然完事後終可成功霸佔女主角一位,但可惜該純女無以為繼,一戲之後冇乜代表作。 ####

 
台上開估首映完後,杜汶澤和彭浩翔加埋成班演員,一齊上台答觀眾問題,其間有觀眾問爆炸糖一角是否影射別人時,彭浩翔竟說:「我感謝佢今日都有嚟!」之後台上更有人指向觀眾席,慌死人估唔到。

 
台下嘩然台上一講爆炸糖在現場,台下全場觀眾即時起哄,有人不停尋覓爆炸糖真人,而台下江若琳、田雞等人則不停拍掌大笑。

 
執袋走人杜汶澤和彭浩翔爆完料後,剛巧內地記者發現在場的雷凱欣黑面氣沖沖執袋離座。

 
粗口勁多
戲中鄭中基要求杜汶澤搵七十年代艷星邵音音開拍《官人我又要》,於是杜用電腦效果將邵嘅頭key落女友DaDa身上,再搵嚟葉山豪做男主角開拍。

 
被迫玩騾
除了爆炸糖係真人真事外,戲中還有一幕講杜汶澤和雷宇揚上大陸搵老闆鄭中基投資電影,鄭竟然叫佢哋同隻騾仔「X完嘢」先肯投資,據杜汶澤稱此幕亦是監製朋友北上的親身經歷,認真匪夷所思。

 
36F雷凱欣去年自演出《3D肉蒲團之極樂寶鑑》,即為車行太子爺陳智聰(Jack)放棄事業,潛水做煮飯婆,不時upload美食上微博。


《低俗》爆影圈醜聞
《低》片內容講杜汶澤為圓女友爆炸糖明星夢,千方百計北上求老闆泵水開戲,其中一幕講杜汶澤上廣西搵人投資電影,富商鄭中基先擺流水宴,以「牛歡喜」等牲畜生殖器官煮成的餸菜招待,阿澤二人為表誠意,惟有硬啃。


《春嬌》玩兩性關係
彭浩翔執導的《春嬌與志明》大收2,700萬,又識搵王馨平客串,做話題有一手。


彭浩翔我唔能夠開名,但我感謝,好似爆炸糖今日有嚟咗(熱烈掌聲),隱藏喺人群中間。(一陣笑聲)下面(台下)係咪?


杜汶澤你好似都識嘅添呀!


鄭中基好似喺嗰個方向添!


模Phoebe 有時啲人都話有某某明星要陪老闆食飯先有戲拍,但自己未遇過。於《低俗喜劇》中影海報客串的模Phoebe,雖然沒有出席當晚首映,但亦聽過有關傳聞。


有印象彭浩翔喺台上講過,慶功嗰陣我有追問過導演同阿澤,究竟爆炸糖係邊個,不過佢哋唔肯講囉! DaDa雖然飾演為拍戲不惜跟監製上床的女星,但導演和阿澤卻不肯向她透露爆炸糖真正身份。


DaDa於《喜愛夜蒲》中飾演開放蒲女有大膽演出,於《低》片中再下一城講埋粗口,但DaDa說:「其實都係一兩個字啫!」


阿澤有喺台上講過,彭浩翔啲戲一向半自傳式嘅,搜羅咗人哋真人真事唔奇,可能係佢幕前幕後朋友啩。


模Rainbow 18歲嗰年同朋友落club,遇見一個監製,一嚟就搭我膊頭問我想唔想拍戲,就話『你要識做,有付出先有回報』,跟住就叫我一陣去呢一間club陪佢玩。


Rainbow、Cammi經理人Admond 有啲監製、導演會撩啲想入行拍戲嘅model。試過有女仔私底下獻咗身畀導演但冇下文,就叫我幫手收吓風,先知原來導演根本就冇戲要開。


周秀娜經理人Roy 呢個世界咩人都有,我都有聽過類似傳聞,我會教啲model直接報警。

 

arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()