溫哥華時間 4月9日
茶餐廳做訪問
溫哥華時間4月9日晚,鍾嘉欣在茶餐廳內接受本刊訪問,否認與伍允龍情變,更大讚對方是個好男人,親密關係不言而喻。

鍾嘉欣與武打影星伍允龍的5年地下情,年初因為一張親密唱K照而曝光。3月30日晚鍾嘉欣飛返加拿大溫哥華放大假,即傳出她與伍允龍已分手,此行是返加國治情傷。
本刊越洋追訪,發現鍾嘉欣的加國生活充滿溫情,除全家總動員接機外,更連日為28歲的嘉欣開生日會慶祝,爸媽當佢如珠如寶,家姐阿哥又錫到佢燶。更難得的是,鍾嘉欣發現記者後,竟肯接受訪問,首度剖白與伍允龍的關係,對於分手傳聞,她甜絲絲說:「佢係一個好信得過嘅男人,我哋關係好和諧。」罕有公開大讚男友,睇怕係打風都打唔甩至啱。

 
鍾嘉欣在今個星期大結局的無綫劇《當旺爸爸》中,飾演夏雨二女高如珠,劇中高家三兄妹與父親關係好到不得了。現實生活中的嘉欣,04年隻身來港發展,曾患上嚴重的思鄉病,故每次放假回溫哥華,她都非常珍惜與家人共處的時間。

全家溫馨接機
3月30日晚,嘉欣放大假一個人乘機返溫哥華,其胞兄與胞姊在當地一見她步出禁區即上前迎接,而嘉欣父母則在車中等候,眾人見面即熱情地擁抱,場面溫馨。嘉欣的現居座落於溫哥華市內,由於被幾間屋包圍,有幾個出口,故很難捉摸她的行蹤。加國時間4月7日早上,一身運動裝的嘉欣,在家附近跑步半小時,返家後再沒有外出。翌日早上其母外出散步,之後兩母女再駕車外出。經過20分鐘車程去到中半山Burnaby區,嘉欣不停兜圈,又與母親下車離遠睇屋。據知情者透露,在港已有兩層共過千萬的將軍澳樓揸手的嘉欣,今次返溫哥華,其中一個目的是買大屋。「之前鍾媽媽已經睇中咗Burnaby區一間獨立屋,等嘉欣今次返去就扑槌買。嘉欣近年喺香港不停賺錢,成日都話要買間大啲嘅屋俾屋企人住得舒服啲。」記者透過當地一間地產公司,終於查探到嘉欣買的獨立屋所在地,新屋約5千呎,環境清靜,不像舊屋般被其他屋包圍。嘉欣以約港幣1,500萬購入,非常豪。嘉欣在家中是孻女,她曾透露父母當她是掌上明珠。當年選華姐離開溫哥華時,胞兄攬住她狂喊,可想而知一家人感情有多好。今次嘉欣回鄉慶祝4月9日的28歲生日,胞姊Annie早一晚已安排好神秘派對,給她一個驚喜。嘉欣正日生日,全家駕車到列治文區一間相熟茶餐廳食飯作簡單慶祝,其間鍾爸爸發現記者。

微博晒溫情
鍾嘉欣日前在微博post了兩張在溫哥華的生活照,返到老家見到屋企人,嘉欣變番個細路女,笑得好開懷。

大方接受訪問
嘉欣為保護家人,最初拒絕記者採訪,到飯局中段,嘉欣請記者入內傾談,雖然不施脂粉,但她非常大方,唔介意真面目示人。她一開口便笑說:「我咁悶,你哋都跟我呀?」之後更罕有地承認與伍允龍的關係。據知此行伍允龍原打算陪嘉欣過生日,但因為要為港台劇《火速救兵》埋尾,故希望4月尾前完成工作才前赴加國。記:記者 鍾:鍾嘉欣記:有報道指你同伍允龍分手?可以講吓伍允龍嗎? 鍾:講真,我同佢私底下嘅關係唔錯,如果要再深入去講,我又唔想,始終係個人嘅選擇。我入行後形象好低調,乖乖女咁!我好想keep住,呢幾年大家都focus喺我工作上,今日鍾嘉欣仲可以企得OK,我從來都冇靠過任何緋聞,亦唔想變做一個靠緋聞嘅女仔。我只可以講,我同伍允龍……佢係一個可以講到好多心底話嘅人。佢係一個好好嘅人,亦係一個信得過嘅男人。我哋關係和諧囉!同佢係乜嘢關係?我又唔覺得我自己要講。記:佢今次唔陪你過嚟放假?鍾:呢個大假07年已經定咗!我知道我可以搵好多錢,可以做到好耐,但最重要都係健康同屋企人。07年拍完《蒲松齡》,我決定每年都要返加拿大探親。呢段時間我純粹想陪屋企人,呢8年嚟,我冇試過同屋企人慶祝生日。

男友搵霆鋒開餐
鍾嘉欣生日當天,伍允龍在微博公開與霆鋒撐枱腳的照片。對於鍾嘉欣在加國接受訪問認定男友地位,伍允龍經理人代覆:「所有嘢都唔回應。」

緋聞一隻手數晒
28歲的鍾嘉欣,形象清純過蒸餾水,緋聞又少。跟她同期出道的花旦,如陳法拉、胡杏兒和楊怡等,個個落晒標籤,但鍾嘉欣咁多年除了男友伍允龍外,同佢傳緋聞嘅男人一隻手數得晒。 05年前同鄭伊健合作《隨時候命》曾傳過緋聞,但屬宣傳煙幕。 07年拍《溏心風暴》,有指被同劇演情侶的林峯力追,緋聞炒得火熱。 07年,鍾嘉欣與伍允龍合演電影《十分愛》撻着,被傳媒拍到兩人在將軍澳食泰菜,飯後伍允龍更護送嘉欣返家,十分溫馨。幾年來多次被傳媒撞見兩人拍拖,但嘉欣依然堅稱與伍允龍是朋友,不想關係浮面。去年6月,鍾嘉欣與已婚律師到赤柱開餐,有指兩人在加拿大讀書時已認識,不過嘉欣當時回應只是朋友吃飯,更表示不會與有婦之夫發展。

男友致電賀生日
記:幾時先會公開戀情? 鍾:我想公開嘅時候就會公開㗎喇!冇得迫㗎!暫時嚟講我仲未有呢個心態。記:會突然想講就公開? 鍾:係呀!每一年都會變㗎!如果你哋4年前嚟搵我,我會好騰雞,見到記者會走,唔識面對任何人。我以前喺圈內冇咩朋友,但人大咗慢慢會變,我愈來愈成熟。我希望處理到人生入面好多嘢,暫時仲未去到嗰個階段,我未想好高調咁去公開一啲好親嘅朋友。記:今日你生日,伍允龍有咩表示? 鍾:(先甜笑)佢有同我講生日快樂囉!記:係咪喺溫哥華買咗新屋?鍾:我有幾多錢?擁有幾多物業?冇人會知。我keep住都有置業計劃,亦有行動。我向來應使得使,但唔會好離譜咁去掃樓。依家住緊呢間屋,係我5歲時爸爸媽媽買嘅第一層樓,好有感情亦有好多回憶。鍾嘉欣其實係一個好普通嘅女仔,入呢行唔代表會改變自己。我唔知搵到幾錢一個月,就代表我要買LV。 我從來冇呢個心態,如果變成咁,家人朋友會驚咗我。面對本刊突如其來的追訪,人在溫哥華的嘉欣反而變得輕鬆自在,話題除了伍允龍,還有她最愛的家人。嘉欣透露母親已退休,希望在凍肉店工作的父親,也能退下火線享仔女福。有指嘉欣在港為搵錢,捱到有情緒病搵人發洩又狂爆瘡,她再三澄清:「No!我從來冇鬧人。我係鍾意做嘢嘅人,初入行有情緒問題,突然環境轉變咁大好難適應,思鄉病好重,依家我已經好享受我嘅工作。」距離返港的日子尚有半個月,希望鍾嘉欣叉足電又繼續搏殺。

三兄妹攬到實
嘉欣到達溫哥華機場後,見到阿哥同家姐來接機,開心到爆燈。嘉欣與阿哥擁抱,家姐又幫她戴帽。三兄妹感情非常好,十足十《當旺爸爸》情節一樣咁sweet。

坐經濟艙
3月20日,鍾嘉欣到香港機場check in。貴為當紮TVB花旦,每年搵過百萬,但她選擇坐經濟艙客位,唔介意同人迫12粒鐘,果真慳妹。


經濟艙座位較迫,嘉欣全程坐唔定郁來郁去,又不時搽眼霜、潤膚膏保濕,即使戴眼罩瞓覺都係瞓得一陣,不過佢好有儀態,冇擘大口同流口水。

記者手記我愛鍾嘉欣
記者和攝影師在起飛前3小時才接獲採訪通知,滾水淥腳趕去機場。一上機才知目標人物鍾嘉欣竟坐正攝影師隔籬,機程12個鐘你眼望我眼,尷尬不特止,嘉欣不時眼仔睩睩,偷影技術渣啲都影唔到佢個機艙瞓覺樣。整個採訪過程,最深刻就是跟到去嘉欣與家人慶祝生日的茶餐廳。醒目的餐廳老闆企出門口做門神睇實記者。記者只好面懵懵上前請老闆傳話,只想同嘉欣講聲生日快樂同傾幾句。小記抱住被拒絕的心態,點知帶出來的是好消息,嘉欣竟邀請我們入內。入到餐廳見到嘉欣已坐着等我們,更覺人間有情,回想起上月在楊思琦L.A.的家門外等回應等足10個鐘,最後原來係諗計撇甩記者,嘉欣明顯親切得多!訪問阻了嘉欣生日飯局約半小時,她半句怨言都無,更請我們食蛋糕。其實雜誌封面並不等於負面新聞,遇上行得正企得正的嘉欣,今次我們展現了她孝順、顧家和樸實的一面。採訪過程雖辛苦,最後能得到藝人的體諒,也是值得。 ####


鍾嘉欣與伍允龍07年合作拍電影《十分愛》擦出愛火花,兩人都在加拿大長大,同聲同氣,外形上也非常合襯。


4月9日當日是鍾嘉欣正日生日,鍾家上下分幾架車到達列治文區,其間已發現記者的鍾爸爸,一落車就與嘉欣商討對策。鍾嘉欣在《當旺爸爸》中有個鬼馬Daddy夏雨,現實中的鍾爸爸剪了個平頭裝,樣貌有幾分似劉華爸爸。鍾爸爸繑晒手看似好嚴肅,但對住愛女嘉欣,笑得不知幾冧。


當旺爸爸真身


新居 5,000呎新屋1,500萬購入鍾嘉欣睇中的新屋位於溫哥華中半山Burnaby區,屬高尚住宅區,環境清靜優美。5,000呎的新屋有前後花園,內有七間房兩個車房,最啱全家一齊住。


舊居 1,800呎舊屋市值約500萬鍾嘉欣由細住到大的兩層高舊屋,位於溫哥華市內,與隔壁的房屋相比,鍾家比較殘舊。


溫哥華時間 4月8日偕母親睇新屋鍾嘉欣生日前一日早上,戴上太陽帽的鍾媽媽獨自外出散步,在家附近行了近一小時。


家姐陪切蛋糕記者有幸入茶餐廳與嘉欣慶祝生日,有胞姊Annie(左)與契姐Mimi(右)陪切蛋糕,嘉欣話呢個28歲生日好難忘。


至下午2時,鍾嘉欣駕車與母親外出,最後去到位於溫哥華中半山Burnaby區,兩人曾下車遠望幾間獨立屋,之後便返家。


壓腿


溫哥華時間 4月7日晨操平時在港掛住拍劇,鍾嘉欣甚少做運動。估唔到返到溫哥華,她竟然晨早7點起身跑步,跑前仲做足熱身準備,好認真。見到鄰居,仲會笑晒打招呼。(左上圖)


踢腳


拗手


二叔妹hit爆今個星期大結局的《當旺爸爸》,平均收視有32點。劇中二叔公夏雨一家溫馨又搞笑,飾演二叔妹的嘉欣,性格單純率直,與現實中的嘉欣非常相似。

 


戴眼罩瞓覺


搽眼霜


巡警上前問話,我們馬上被趕走。之後小記折返,不敢再留在車內,只好行來行去扮住客散步。


這是鍾嘉欣寓所外的街道,滿布櫻花樹,我們每天都望着盛開的櫻花,等着嘉欣。

arrow
arrow

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()