已經生咗大女Elly(6歲)同二女 Lily(4歲),家陣老三Alice都出世,但小S肚皮永不言休,希望終有一日可以生仔。

4月5日順利剖腹誕下第三胎嘅小S,急不及待影相發微博公告喜訊。小龍女重7磅,英文名叫Alice,個樣望落似媽咪多啲!生咗三個都係女,有傳小S決定收工唔再造人,連佢自己都話:「子宮鬆了,不想生了!」


說話當然係咁講,今年只得33歲嘅小 S,其實仲有本錢搏多胎,所以有報導指,小S生完之後,未有要求醫生幫佢做輸卵管結紮手術,希望盡人事,第四胎會生仔。又好難怪,陳慧琳原本話封肚,但生完小籠包之後又改變主意,希望食尾胡生到女,既然小S恨生仔,改變主意又有乜咁出奇! ####


小S開刀生B,老公許雅鈞都有陪入產房,全程捉實老婆隻手幫佢打氣。(台灣《蘋果日報》圖片)


今年年初,小S大住肚,出席大S老公汪小菲,位於台北俏江南餐廳開幕禮,坦白講,近年明顯暴肥嘅大S,望落似大肚婆多啲!(台灣《蘋果日報》圖片)

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()