為大陸內衣代言,上個禮拜出席品牌記者會,Chiling自嘲「剩女」,對感情事看得開,繼續否認同言承旭翻撻!

胸即是胸,女星賣奶求榮拍胸圍廣告,幾時都係求財求榮上上之策,只係估你唔到37歲林志玲臨老先嚟賣奶,幫國產胸圍做代言人兼設計師,2年合約袋走2,300萬台幣,相等於600萬港元。賣奶原來不分老嫩,甚至連早排郁手打記者嘅周杰倫舊愛、已為人妻嘅侯佩岑,34歲突然解放32B奶,袋500萬台幣酬勞希望做媽咪之前,留低美胸回憶!

言承旭批准
靠減肥廣告起朵,當日林志玲著住白色比堅尼泳衣响泳池邊碌來碌去嘅畫面,相信好多電車男都仲記得。幾性感都試過,但Chiling入行以來一直未做過胸圍代言人,37歲忽然有衝動,傳聞同言承旭有關。據聞品牌主動傾約時,Chiling擔心賣老奶會俾人笑唔想接,反而疑似男友言承旭鼓勵佢趁40歲前留下美好回憶,加上品牌會幫佢推出「Chiling Cutting」系列,第一名模親有機會做設計師,終達成今次天價代言合約,但Chiling發言人例牌否認:「沒聽說。主要原因是志玲能親身參與內衣設計,才點頭答應。」

反周杰倫
同樣係胸圍代言,不過人妻侯佩岑嘅價碼只得500萬台幣,同Chiling差很大:「她是超級模特兒,有女神的感覺,我只希望相片效果能貼近一般的女孩。」平民價錢只為拍出平民效果,性感尺度同樣唔及Chiling,只係將佢大眾化嘅32B標準奶,升胸變成34D:「基本上老公是比較隨和的人,他看到照片就是點點頭說漂亮!」老公錫晒,但最近侯佩岑又同舊愛周杰倫扯上關係。早前記者跟拍周董同新歡昆凌去宜蘭食飯俾天王打,之後周董強詞奪理話只係打狗冇打人,令人諗番起7年前,侯佩岑同佢拍拖俾人跟,天王推跌記者電單車再豎中指一幕,侯佩岑其實唔想多講,但言語間暗寸周董唔啱:「我這幾年與狗仔互動都很和善,狗仔也是很辛苦,還是要和平相處啦。」係囉!都係打份工,唔使郁手郁腳啫! ####


言承旭鼓勵晒胸,Chiling廣告中盡量掩飾37歲真實年齡,落力扮cute!


兩年前未做人老婆,侯佩岑拍沐浴露廣告只係敢露背,對自己身材唔夠自信。


人妻侯佩岑獲金融才子老公黃伯俊批准做胸圍代言,仲話婚後令佢自信大增,先有勇氣接呢個廣告。


周杰倫打完記者再出言挑釁,以「起碼要接近代官山的標準」叫傳媒俾心機影佢同昆凌嘅拍拖相,間接重提7年前同侯佩岑日本拍拖斷正往事,令人妻相當為難。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()