我扮女人靚過鄭中基好多!(設計對白)似黃伊汶梗靚啦!(設計對白)千嬅笑余文樂反串似前度黃伊汶,樂仔唔理咁多,提議丁太、老闆林建岳輪住埋位。

已經寫緊第三集劇本嘅《春嬌與志明》,上星期二(四月三日)舉行慶功宴,電影票房走勢好,大肚千嬅余文樂成晚笑到合唔埋口。


片尾反串抄王馨平拍《別問我是誰》MV嘅余文樂,興奮到提議票房到二千萬,導演彭浩翔拍一次(MV);三千萬就楊千嬅大住肚拍;如果去到五千萬,連老闆都冇放過。《春嬌》上月二十九日上畫,截至四月九日,票房已經有二千二百三十六萬,明醒彭浩翔嘅余文樂仲爆響口,話導演係王馨平頭號fan屎,寫劇本嘅時候,已經部署好用呢首歌同搵對方客串一角,要佢親身上陣拍MV,彭浩翔一定求之不得。我信,但我唔想睇囉! ####


想睇林建岳扮王馨平,《春嬌》票房要到五千萬先有機會。(設計圖片)


大肚婆坐得耐企得耐都唔舒服,千嬅起身攞多兩個咕墊住椅背。


老闆林建岳同大肚千嬅坐埋一齊,鬥大!


《春嬌》除咗粗口,王馨平喺《別問我是誰》MV中嘅招牌手勢,亦係宣傳重點之一,余文樂同彭浩翔有樣學樣。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()