白健恩落手落腳執貨,又搞生果籃,更不時眼定定望住莊思敏。

31歲的莊思敏,自去年與吳浩康分手後,一直不愁寂寞,一度有指她被富二代林忠豪力追。不過林忠豪未得到手,莊思敏又覓得新對象,對方是落選港男白健恩。上周六(24日),莊思敏在自己剛開張的時裝店打躉,白健恩竟然落舖頭幫手,二人細聲講大聲笑,無視途人注視,有如蜜運中的小情侶。求證莊思敏,她例牌否認,不過就大讚對方,她說:「佢好肯幫人嘅,同佢做朋友好舒服。」開舖搵錢之餘,更順便瘟仔,莊思敏一舉兩得!


拿督女莊思敏出名夠搏,與吳浩康分手後的她,積極銀,除了主持無綫生活台節目外,更不停出席大小活動。最近她更撈多瓣,與孖生妹妹莊思明、莊思華合資200萬,在中環開設時裝店「TINSELTOWN」。上周五(23日),時裝店開幕當日,莊思敏全程風騷到極,她說︰「呢個BB係催生嘅,人哋十月懷胎,我哋兩個月就搞掂,多謝幫手催生嘅朋友。」據知其中有份催生的朋友,就包括當日有份撐場的前落選港男白健恩。

孖住睇傢俬
上周六(24日),記者發現莊思敏孖住白健恩到舖頭打躉,女方坐在收銀處,而男方就幫手整理新衫,猶如男主人。之後拎住果籃的莊思敏,表現吃力,白健恩即時獻殷勤代勞,只見二人細聲講大聲笑,旁若無人,狀甚溫馨。之後他們再步行到附近傢俬舖,其間見到途人眼望望,二人即時彈開,表現避忌。不過於傢俬舖上層時,二人又忍唔住黐埋一齊同試梳化,二人在梳化上連體un足15分鐘,不過齋試冇買。最後白健恩送莊思敏返新舖後就離開,頗有風度。

學做戲撻着
據知莊思敏半年前與白健恩因一齊合作講述愛滋病的舞台劇《滋.情.識.趣》而認識,雖然二人只合作三場,但一拍即合。「佢哋好快熟,第一次見面已約埋一齊去綵排。」據知二人現時更一同跟詹瑞文太太甄詠蓓學演戲,一星期一堂。「佢哋私底下成日傾點做戲,依家因為一齊上堂愈見愈密,加上Ronan(白之洋名)又好主動話要幫手搞新舖嘅嘢,執頭執尾都冇所謂,所以莊思敏對佢印象都好好。」莊身邊密友透露。周二(27日),莊思敏向本刊記者承認和白健恩經常見面︰「佢好肯幫人嘅,知道我開舖都落嚟幫手,佢係一個好怕醜嘅男仔,未諗得咁長遠呀!依家做朋友都好舒服呀。」至於白健恩則說:「我都好耐冇拍拖,因為我比較靜,所以活潑型嘅女仔啱我,我都好欣賞佢咁爽!」

親身直擊 專賣中上價美國衫
莊思敏三姊妹和她們老死劉晨芝合資二百萬的女裝店「TINSELTOWN」,位於中環荷李活道。記者周一(26日)黃昏時分親到該店,發現店舖位置較偏僻,人流不多。店員透露全部售賣服飾均是來自美國:「呢啲都係美國藝人Katy Perry同Paris Hilton成日着嘅牌子。費事啲客撞衫,我哋入貨係一件起兩件止。」大部分款式以性感為主,價格幾百蚊至幾千蚊都有, 「如果買夠八千蚊,我哋都會俾折㗎!」銷售目標擺明是捨得買衫的中環OL。

啅盡名氣男
名模出身兼拿督千金的莊思敏,自去年和拍拖五年的吳浩康分手後,便積極覓食,短短一月間便被拍得和多個名氣男密會。

陸恭和
去年9月初莊思敏被拍得與政界名人陸恭蕙堂弟、活樂集團董事、兼是官恩娜前緋聞男友陸恭和,孖住食飯睇戲一take過。

叢培崑
陳志雲前助手叢培崑,於去年9月中趁女友返台灣之際,和莊思敏去high tea,二人在餐廳內傾足兩小時,認真吹得。

林忠豪
莊思敏於去年9月底被拍得與廖碧兒緋聞男友林忠豪撐枱腳,之後莊更直言不排除發展。可惜緋聞爆出後,林就被指鱷魚頭老襯底借車溝女,從此冇晒聲氣。 ####

 
白健恩幫手整理櫥窗公仔,相當熟手,莊思敏即舉起拇指大讚對方good job。

 
落選港男白健恩今年31歲的白健恩曾參選2010年《香港先生》選舉,早前更於卓韻芝的新節目宣傳片上半裸上陣。


有舞蹈底子的白健恩,參選期間,一字馬的疑似裸照曝光,成為一時佳話。


黐實行街離開舖頭後,二人步行去傢俬舖,其間二人傾唔停嘴,全程黐到實。


連體un 二人走到傢俬舖的上層時,不避嫌黐實揀傢俬,身貼身試梳化,態度親暱。


上周五(23日),新舖開幕當日,白健恩不避嫌黐住莊思敏影相(右一、 二)。而身旁的莊思明指:「佢哋係好夾㗎,不過應該唔係拍拖啩。」


四百呎舖面,算寬敞。


舖頭位置偏遠,人流不多。


《壹週刊》圖片





arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()