close


可能阿Sa太瘦,條褲鬆泡泡咁,佢拗腰向上望住企喺商場欄杆嘅fans,即刻走光!不過咁驚嚇嘅嘢,就無謂close up睇嘞。

Twins早前出新碟,封面係前所未有咁性感!啱嘅,孖妹都入行十年有多,係時候sell女人味。只不過,sexy呢啲嘢,有時都幾難去拿捏㗎!好似周日(25日),佢哋齊齊去宣傳活動,阿Sa仲扮到靚靚着條短褲仔。點知佢一企上台,喺下面影相嘅攝影師哥哥就發現條短褲實在太闊,驚見黑色物體!大個女嘞,下次真係要小心啲。


####


好彩有記者提醒阿Sa,佢嚇到匿埋喺阿嬌後面,全程都唔多自然!


阿嬌見到大會預備嘅鐵箱櫈,即刻好大反應,嘩咗一聲!坐唔夠兩秒就話要換。


阿姐叫到,助手點都要摷張摺椅出嚟,再加兩個咕「墊高」,等佢可以同一直坐鐵箱嘅阿Sa拉近距離囉。

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()