close

 

特首小圈子選舉話咁快就結束,梁振英喺(小)眾望所歸之下,順利成為新一屆「親西環」特首。媽咪姐唔曉得乜嘢政治大智慧,之不過喺呢個鬧劇一樣嘅選舉入面,只出現一個事實——就係大部分市民都同我一樣,希望今次選舉會流選!正如《忽周》上期訪問53位藝人,當中有28位,即係55%嘅藝人投白票,而喺「3•23影子選舉」中,有成22萬市民投票,結果同樣有55%嘅人投白票。兩次投票,三個候選人:梁振英、唐英年同何俊仁加埋嘅支持率都唔夠一半。好明顯大家都唔想要一個小圈子「選出來」的領導人,只想一人一票揀特首囉!


出名敢言嘅白韻琹同大家一樣咁諗。周一(26日),佢愁住返銅鑼灣嘅新office,一提到CY當選,即時眼泛淚光,「選特首應該係香港人話事,點解佢咁都可以當選?好多人同我講,話佢有仇不報非君子,咁我咪死硬?我真係好驚!我唔係驚佢對付我,因為有排輪唔到我。我驚佢對付唐唐(唐英年),唐唐係一個好人!佢都攞晒彩咯,要有氣量,要皇恩大赦,要學唐唐咁做個有親和力嘅人。就算要做狼,都要做隻仁慈嘅狼、能幹嘅狼。我諗佢都會變成香港版普京(俄羅斯候任總統)㗎喇!不過希望佢做個可愛嘅普京啦!」


####


我真係好驚呀!對於CY能否勝任特首工作?白姐姐好慨歎咁話:「既來之則安之,大局已定,勝唔勝任都冇得我揀。不過講真,最緊要係佢請咩人幫佢做嘢!」


梁太變乜太梁振英未上台已被網民狂叫下台,仲將梁太唐青儀key落由廖偉雄扮演嘅「乜太」個樣度,嘩!睇真啲又幾match喎!


今年22歲讀劍橋嘅梁家大公子梁傳昕都幾俊俏,仲有幾分似近期hit爆NBA嘅「華人之光」林書豪㖭!佢只係放咗張喺瀑布打坐嘅旅行相喺facebook,同阿爸一樣神秘。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()