close

鬥遲到鬥大牌法拉寸敏之「好難扮 friend」

近日盛傳在《東西宮略》中扮演鍾無艷的陳法拉和夏迎春的陳敏之,戲內戲外都鬥個你死我活。前晚劇中演員為《東》劇宣傳,兩位主角繼續鬥遲現身,並由法拉先勝一仗,兩人面對傳媒即扮晒老友,就連郭晉安都忍不住語帶相關寸爆兩女。

陳法拉、陳敏之、郭晉安等無綫劇集《東西宮略》演員前晚到尖沙嘴為劇集宣傳,近日法拉和敏之被傳戲內鬥到戲外,除互篤背脊外,兩人鬥度期接 job又鬥遲到,前晚兩人竟有默契地姍姍來遲,敏之遲到半小時,法拉遲足 40分鐘,令其他演員呆等。

放大圖片
法拉、敏之要求郭晉安代為申寃卻反被寸。

法拉、敏之要求郭晉安代為申寃卻反被寸。

放大圖片
法拉足足遲到 40分鐘,其他演員無奈呆等,睇電視打發時間。

法拉足足遲到 40分鐘,其他演員無奈呆等,睇電視打發時間。

送禮交足戲

法拉、敏之甫到場即醒目與安仔影合照,之後兩女又相擁以示冇不和,敏之又主動拉攏法拉影合照,並寸嘴說:「佢哋(記者)要影不和相。」她們繼續扮老友傾到雞啄唔斷,法拉預先準備一袋美容產品送給敏之,十足十上映一場上契做好姊妹的戲。至於男主角安仔被問及不和傳聞時,他想了良久才說:「等我諗吓點答,話晒敏之喺戲中有餵我食提子,要為佢講說話,法拉真係唔啱嘞。」敏之強調與法拉度期工作前有溝通,並強調沒有不開心,私底下是老友,又撒嬌要安仔為她們申寃,但安仔卻語帶相關說:「你快啲講真嘢啦!」法拉亦夾定口供說:「我係醜婦做醜人,觀眾睇得太投入,係好事,大家係好朋友,性格好直,有話直說,所以好難話喺活動上扮 friend㗎!」此外,同場的呂慧儀穿上鬆身斗篷裝出現,孕味十足,即時惹來懷孕疑雲,不過她即急急澄清,並郁動衣服強調未有身孕。採訪、攝影:王連連


被傳不和的法拉與敏之相擁扮老友。

法拉敏之互攬否認不和

陳法拉與陳敏之等前晚在尖沙咀飯局睇劇集《東西宮略》,近日傳兩人拍劇時不和,鬥遲到及鬥度期請假,而前晚兩人又齊齊遲到。敏之與法拉合照時說:「等我哋影番張不和相先。」敏之又否認與法拉不和:「大家都有度期,都有溝通,合作得好開心,係好朋友。」而郭晉安笑說:「佢哋成日都不和o架啦!」問到法拉是否鬥遲﹖她說:「唔係,我哋之前都有嘢做,私底下好Friend,如果真係不和,冇可能喺人哋面前扮Friend。」

陳敏之(右)與陳法拉擁抱力證冇不和。

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()