close


記者試過㩒門鐘,希望思琦妹肯做個訪問:「一㩒鐘就有幾隻狗係咁吠,嚇到我即時後退兩步。個心好想思琦開門,但又驚一開門就放狗咬人,不過最後都係冇人應門。」

大肚後一直匿喺美國嘅楊思琦,上個禮拜四(8日)下午忽然喺微博自爆順利生咗,仲放埋「小龍女」Krystal嘅相上網㖭!點解咁突然?咪就係因為《忽周》飛去L.A.採訪咗長達15日,上星期四獨家率先報道思琦妹2月中誕下6磅半女嬰。思琦妹終於明白事實無得收埋,先至喺微博上載咗自己同埋女兒嘅相。


講到呢度,媽咪姐真係要讚吓呢位喺美國捱更抵夜360小時,為我哋八到咁多堅料嘅記者,佢話:「日日喺楊思琦屋企喪等,坐喺車十幾個鐘都幾痛苦。開頭唔肯定思琦妹喺屋,所以試吓打開垃圾桶睇。嘩!一打開,好臭!再睇真啲,裏面有『八珍甜醋』、『BB奶粉』,就知思琦妹一定喺入面坐月。「兩日後,有架裝晒黑玻璃嘅七人車駛入屋,我隱約見到思琦妹坐喺車度,思琦嫂就揸車。不過泊入車房之後,佢哋喺裏面落車入屋,完全唔見光。後來追過幾次車,都只係見思琦阿嫂出街買嘢,冇見過思琦。不過阿嫂好好人!佢知道我冇功課交,可能要加監(繼續採訪),閒談中又知我掛住3歲嘅囡囡。最終,佢透露思琦2月中生咗健康BB女。其實點都好,生BB係開心事,希望思琦妹快啲帶Krystal返香港同大家見面啦!」今期《忽周》仲有最新消息,Krystal原來跟思琦妹姓楊!想知嘅,快啲揭去p.38啦。 ####


避無可避上星期四,本刊出書無耐,楊思琦自知避無可避,喺同日下晝影張產後新相放上微博,表示多謝大家關心。


車廂乾煎記者話:「日日停車熄匙,睇同一個景!又唔可以開大個窗,怕打草驚蛇。你知L.A.陽光有幾猛啦,上午10點後,車廂就似焗爐,我差啲熟咗。」


入夜,難得見到思琦大嫂去超市補貨,記者連羽絨都嚟唔切着, 就追上去採訪,好彩大嫂好友善,傾到幾句。


日日捱包


記者去咗美國15日,去自助洗衣店洗衫同乾衣都成為工作之一。記者仲話:「日日食嗰間叫Carl's Jr嘅快餐,煙肉蛋包餐,盛惠40港元!睇就好食,但食足十幾日,口都歪埋㗎!」

arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()