close


我哋未結婚先興奮呀!(設計對白)洪天明同周家蔚都係後生仔女,估唔到派餅揀中式囍餅。兩個人笑得咁冧,真係愈睇愈有夫妻相!

洪天明同周家蔚將於下周三(21日)同周五(23日)喺尖沙嘴W Hotel舉行婚宴,依家梗係忙到爆!周一(12日)下晝,天明車住未來老婆返TVB,女嘅揸住疊帖同餅卡周圍派,男嘅就繑埋雙手指指點點,夫唱婦隨!


問家蔚仲有咩未搞掂啦?佢好老實咁話:「其實我哋未過大禮。」而天明就話:「幾個月前做咗婚前身體檢查嘞,但到依家都未去拎報告。」吓!未過大禮就派帖?根據中國傳統,過大禮係婚禮中最重要嘅儀式,代表雙方正式訂立婚約。要先搞好過大禮,之後一切至會順順利利!不過,天明同家蔚讀番書大,都話無計呢啲。至於禮金有幾多?家蔚就尷尷尬尬話:「吓,唔知呀。」明顯護住未來老公。

洪媽媽大讚新抱
除咗兩位準新人忙,天明嘅韓籍生母曹恩玉都嚟咗香港幫手搞婚禮。第一次做奶奶嘅洪媽媽,喺周二(13日)下晝約埋親友去尖沙嘴試晚裝,其間仲用廣東話大讚天明有眼光,娶到個好老婆㖭!媽咪姐事後同家蔚講奶奶好like佢,未來新抱仔就笑晒咁話:「Auntie長期住喺韓國,我哋去過探佢好多次,佢個人好『腍善』,keep得好好,大家相處得好開心。(奶奶有冇話好鍾意你?)嘻嘻,呢啲心照啦!」其實,大禮未過就派帖,絕對犯禁。而洪氏伉儷連驗身報告都未拎,啱啱又傳出周家蔚有咗㖭!不過,準新娘叫媽咪姐代佢澄清,話呢單純屬流料,呢幾日佢正值女人唔多方便嘅日子呀。大家咪咁心急!天明同家蔚都話會全力以赴,趕造龍B㗎。

洪媽媽緊張


父母離異多年,但洪天明不時都會去韓國,探望長居當地嘅媽媽同外婆,近年仲帶埋女友周家蔚出席家庭活動,都算好有孝心。

勝在「姊妹」多
平時見周家蔚總係默默企喺洪天明後面,非常小女人。不過講到姊妹團陣容,佢就絕對贏晒!單係圈中美女已佔10個,另外仲有十幾個圈外好姊妹㖭。而洪天明嗰邊,除咗派出樂樂「鬥」盈盈之外,唔少「兄弟」都做咗人老公,班「姊妹」睇怕無乜着落咯。

過大禮知多啲
據摩登大妗姐歐惠芳表示,過大禮是婚前嫁娶最重要的習俗,要取好兆頭就必須過大禮,正所謂:「大禮過得好,嫁娶一定好!」男家會選擇一個吉日,帶同禮金和各種禮品到女家,而女家亦會準備回禮禮品。歐惠芳話:「過大禮就係確認呢頭婚事,先過禮,後派帖,呢個係傳統習俗。以前過大禮好繁複,依家好多年青人都從簡,不過從簡都好過唔做。一般女家都好重視過大禮,可以話係要告知天下,風光嫁女!未過大禮派咗帖嘅話,可以喺結婚前補做番嘅,有好過冇。」 ####


周家蔚負責同化妝間啲同事social,洪天明就飲住咖啡喺旁邊聽。呢對洪氏伉儷嘅分工都好清晰。


待嫁新娘子特別興奮,拎住成疊請帖餅卡喺化妝間騰嚟騰去。洪天明就不時嗌住未來老婆,「仲有呢個未派呀!」


媽咪姐走過去恭喜洪氏伉儷,雖然男嘅好似有啲「唔嗲唔吊」,女嘅就甜絲絲咁望實未來老公發言,但洪天明其實都好緊張家蔚,仲提佢記住攞身體檢查報告。


洪金寶好贊成洪天明娶周家蔚,而哎吔阿媽高麗虹亦猛讚佢係好女仔,有家庭活動都預埋周家蔚嗰份。呢杯新抱茶,飲得好開心!


周二(13日),周家蔚婚前當旺,繼續出騷賺錢。有傳佢懷咗龍B,但呢日佢着住四吋高踭鞋,又一手抱起細路仔,好明顯係誤傳啦!


洪媽媽同親友去尖沙嘴金巴利街嘅上樓禮服店試奶奶衫,佢一邊同試緊衫嘅親友傾偈,一邊量度自己嘅身形,非常貪靚。


多年前,洪金寶去韓國拍戲,戀上洪天明媽媽,閃電結婚,生咗三子一女。91年,佢哋緣盡離婚,洪金寶之後遇上港姐冠軍高麗虹,而洪媽媽就移民加拿大,之後再長居韓國。



arrow
arrow
    全站熱搜

    stacylife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()