Gigi Leung
米白色通花透視恤衫
米白色通花領飾
米白色通花半截裙
(均未定價)all Louis Vuitton
戒指 Gigi's own

去年6月,傳媒仍在關注Gigi跟法籍男友的分手感言,話咁快,她已投入新戀情,仲結埋婚。愛情路上,終有回報。
這一日,她由落車開始笑,「我好想生BB,打算生4個。」
一些我認為肉麻的說話,新人妻也笑咪咪說了,愈講愈甜,愈講愈窩心。
講承諾講真愛講一紙婚書,昔日不敢相信不甘跟隨的東西,今日照單全收。
整個訪問,猶如給自己寫了一封信,情路大檢閱,由昔日地下地上愛得拘泥到今日明目張膽高呼我愛你,跌碰之間慶幸未至遍體鱗傷,每愛一次,猶如shopping碌卡,自負盈虧,現在,大抵是拎住積分去換大禮的時候了。

Profile
 

梁詠琪
出生日期:1976年3月25日(白羊座)
出生地:香港
身高:5呎9吋
體重:122磅
語言:普通話、英語、廣東話。
學歷:理工大學設計學院二年級
簡歷:95年,與劉德華拍攝電影《烈火戰車》正式入行,歌影雙線發展。96年,首奪勁歌金曲「最受歡迎新人獎」。
主要作品:電影《烈火戰車》(95),《百份百感覺》(96),《心動》(99),《絕世好bra》(01),《女人本色》(07),《愛得起》(09),《親密敵人》(12)。唱片《短髮》(97),《花火》(00),《禮物》(09),《怕寂寞的貓》(10)。
微博:http://weibo.com/gigileungwingkei

“老公令我有勇氣”  
Gigi曾開出擇偶條件:有才華、一心一意、懂得享受生活。講的時候,她已在西班牙接受了Sergio第一次求婚,7個月後,Gigi由「Miss」變了「Mrs.」,剛剛更度過了二人首個情人節,sweet到漏!「識咗兩個月已知佢係(Mr. Right),喺對嘅時候遇上一個對嘅人,感覺真暢快!依家,我做乜,佢都覺得可愛,佢做乜,我都覺得好叻。「我跟以前好唔同。從前,對婚姻冇信心,因為佢,我至變得有勇氣,佢明知大家相隔咁遠,主動調職,仲對我講『你咁多年辛辛苦苦經營嘅演藝事業,我冇權要求你放棄;「『去邊冇所謂,跟你一齊就OK!』好有誠意,我從來未有過呢一種感覺。


「去年,我去咗5次西班牙,第一次去旅行識得佢,3個月後去第二次,佢喺一個皇宮後花園求婚,第三次籌備婚禮,第四次結婚,快到自己都唔信。「結婚時,我做齊上頭、斟茶、出門等傳統儀式,並將吉利說話譯成英文,佢再譯成西班牙文,老爺奶奶見我跪低斟茶,超感動;「好多朋友見佢咁細心,依家個個都話要去西班牙旅行!哈哈哈…… 「以前,睇一段關係唔會太長遠,父母離異,或多或少對我有影響,唔敢亦唔願相信天長地久,依家,我終於知道何謂安全感,原來就係一個人對另一個人嘅commitment,我確信,無論去到邊,遇到任何困難,佢都會留喺我身邊。」

“老公最浪漫”  
新生活,Gigi坦言,二人乜都夾,最唔夾竟是作息時間,約法三章,將來湊仔,她負責夜更,朝朝6點起身去跑步的Sergio負責早更。「我好想生BB,打算4個,預多些少,到時打個discount都仲有兩個嘛!我係孖生,好有機會生孖胎,慳番啲時間,一次搞掂晒!「夫妻相處,要不時吓對方,最浪漫回憶?等我whatsapp問埋佢先……求婚喎!佢靜靜雞喺我屋企大廳用花砌咗『Marry me?』點知我發燒到39度入醫院,冇辦法俾反應,但見到佢,個心甜晒,好番一大半啦!「老公係我所認識最浪漫嘅人。今年新年去台灣玩,佢話『不如喺呢度生活,我開間café,每日見到你。』幾浪漫!「佢講過『西班牙人點解開心?因為太陽供給正能量。』係咪好神話?佢哋做人宗旨係開心咗先,冇錢供樓都唔緊要,我覺得好冇保障,漸漸明白,所謂生活保障,並非源自物質,例如曬太陽唔使錢,夏天返工4日半,放工去海灘,諗吓都開心!「不過,佢唔係懶人,一樣會儲錢、買樓,我亦唔追求物質,媽咪信佛,負責管財政,幫我買樓當投資,平時生活清茶淡飯,大家價值觀好夾。」

“我唔想再唱sad song”  
對於事業,人妻Gigi沒放軟手腳,繼續走勻大江南北,宣傳電影及唱片,去年,更跟舊公司合作,做埋老闆捧新人,雄心依然,只是,心裡面忽然多了一塊肉,出外拼搏,個心難免七上又八落。「老公識我時,未知我係公眾人物,知道後,又聽過我啲歌,用咗《我鍾意》做婚禮background music,電影就未睇過,唔會特登迫佢睇,喺屋企我只係一個普通家庭主婦,只要我開心,佢就開心…""但識咗佢,我唔想再唱sad song !「思念可以好sweet,亦可以好痛苦,拍拖時,我哋相隔地球兩邊,婚後住喺香港,近咗好多,不過,我一出trip依然唔捨得。「近年,坐幾個鐘頭車已腰痠骨痛,唔似得以前,老公好心痛,去年8月,我去安哥拉探訪,發住燒坐10小時車,佢每隔個零鐘call我一次,又打俾同事問『可否安排直升機送佢去醫院?』呢度安哥拉呀!直升機都未必搵到我哋啦!佢真係好緊張,成日話『我哋只要一齊平安,開心走下半生已足夠。』「揀咗佢,係我一生人做得最啱、最義無反顧嘅事。」

後記 
不停「佢佢佢佢佢」…… 愛情也要有麵包點綴。今年,Gigi計劃在紐約、台北開演唱會,轉個頭,又跟我暢談其個人事業收成期、打算簽怎麼樣的新人、國語市場何等重要云云。愛情至上的梁小姐,難道沒想過為愛放棄事業嗎?「做人妻子都要有正常社交生活。」一個他,成就一個更完全的她,講得出呢句說話,證明她愛到發燒仍未至於連自己的理性也埋沒。

Shop List  
Burberry 中環歷山大廈101A號鋪 2868 3511 CELINE 中環置地廣場G9號鋪 2868 2097 Dior 中環置地廣場G42號鋪 2524 8266 Louis Vuitton 中環置地廣場地下 8100 1182 發寶膠 銅鑼灣謝斐道509號銀座商場23號鋪 9029 3925 ####


79年
孖生細佬趣致可愛兼黐到實,唔怪得Gigi都想生夠4個,湊吓熱鬧。《壹週刊》圖片


79年
「媽咪自細對我無微不至,依家就交帶我老公,將照顧我嘅責任交咗俾佢。」


去巴塞隆拿旅行,美其名充電,實情去探Sergio。《蘋果日報》圖片


11年
夫婦二人返港搞第二輪婚禮,揸住車都要十指緊扣,Gigi梗係甜到入心入肺!《壹週刊》圖片


Gigi Leung 白色印字tee 橙紅色織錦花布bra top 橙紅色織錦花布西裝褸米白色鬆身長褲 (均未定價)all CELINE 戒指 Gigi's own


Gigi Leung 芥辣黃色通花長褸(未定價)Louis Vuitton 戒指 Gigi's own


Gigi Leung 藍綠併金色絲質連身裙 $21,000 白色粗手鈪(1套3隻)$10,400 透明粗手鈪(1套3隻)$6,800 all Dior 炭灰色金屬吊飾頸鏈 $399 發寶膠戒指 Gigi's own


Gigi Leung 湖水藍色羊仔皮trench coat $41,000 黑色綴藍黃珠飾高踭涼鞋 $7,200 both Burberry

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()