生日咁大件事,超雲搬埋老豆出嚟助興,但好笑是,三太和賭王著到成隻糉,超雲可以著背心扮唔凍。

賭王三房千金何超雲於本週一生日,上週五的東華活動,她已事先張揚與母親陳婉珍食飯慶祝。本週日,她拖埋賭王老豆、三太、陳山聰、化妝師等一行人到富豪飯堂福臨門食飯做騷,超雲更騷quali,成日俾人笑肥腫嘅佢,難得個口生瘡未好番食唔到嘢瘦咗少少,於是十二度低溫下,依然晒肉,呢個生日騷,唔輸人又唔輸陣!


以往每年生日何超雲都會同母親齊齊食飯慶祝,今年也不例外,上週五的東華活動上,她說:「應該會同媽咪一齊食飯慶祝,因為我同佢生日好近,佢係三月一號。」陳山聰亦說:「應該係食中菜。」本週日晚上七時半,她一行人六架車,包括賭王、母親陳婉珍、阿姨、陳山聰等,殺落灣仔福臨門,問超雲賭王送咗乜禮物?她說:「利是,今日慶祝埋媽咪生日。」至於如何度過十二點?她甜絲絲地說:「秘密。」


食足兩個多小時,賭王與三太先行離開,超雲亦識做送他們上車,不過當晚只得十二度,明知有記者在門口等候的超雲,只著一件露背背心,未知是否為經常被取笑肥,近期因為口腔潰爛瘦番少少而乘機晒料。約十時多,超雲與陳山聰等人食飽離開,問陳山聰之後有乜下場同送咗乜禮物?佢就懶神秘,「秘密,都未夠十二點。」原來他們趕住搭直升機過澳門過生日,然後齊齊劈天光。 ####


俾利是!(真實對白)賭王與三太(中)離開時,賭王醒目吩咐三太派利是給福臨門員工,三太即急急摷手袋。


食飯期間超雲繼續發功,急不及待將賭王送給她及三太的玫瑰花放上微博。


現時陳山聰主要工作是傍實超雲出入,上週五的東華活動他亦有份出席,問佢忙乜?佢就話:「呢排未有劇拍,都係等通知。」定係等通知做何家女婿?


食飽飽,晚上十一時五十分,超雲、陳山聰(右一、二)與友人搭直升機過大海劈天光慶生。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()