close


結婚兩年都冇,陳小春竟然出現小三,有傳陳太試過去片場宣示主權,不過對方唔肯罷手,應采兒唯有响微博留言恐嚇。

因為陳太應采兒响微博留言話:「哪個女的,敢再發些奇怪的短信或照片給陳先生,我就微博發你名字和電話,聽到沒?」突然之間全城熱估小三,至於嫌疑人物,外間推斷係同小春一齊拍《3D詭婚》嘅女角,包括香港代表Theresa傅穎、夏文汐、徐自賢、台灣演員李婷宜以及內地演員江雨霏同班嘉佳等。


究竟「春」死誰手,陳太都未公布最後答案,嫌疑小三之一嘅江雨霏忽然响微博發聲明:「江雨霏因身體不適於今日起正式淡出演藝圈。」表面睇,似係小三行蹤敗露被迫引退,但諗深一層,轉咗TB造型嘅江雨霏,點睇,小春都未至於咁重口味,似有人想行先一步扮無辜做宣傳比較合理,至於邊個先係真小三?你話呢! ####

 
《3D詭婚》有六位來自中港台女演員,小三會係邊個,陳太暫時未開估!

 


江雨霏搶先留言要淡出娛樂圈,但佢由以前嘅性感索女變成TB唔男唔女,小春咁都like?



arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()