卓韻芝:喜歡咪「動」佢囉

才女卓韻芝(阿芝)向來愛情至上,多年來拍拖無數,最近更棄港男轉口味,連嗒兩名外籍猛男,惟她仍未揀定最愛是誰!她認為愛情應無分性別、樣貌及膚色,遇上心儀對象就會「動」對方!其出位言行及內心世界,將一連五日細意分享!

最近爆出我同兩個外國男仔嘅緋聞,若然你問我揀定未?我可以答係未,揀吓先啦!一山還有一山高,練吓英文啫!不過我都有學法文嘅!依家仲處於選擇期,好多人去到某階段就開始諗,究竟要成熟穩重?定係浪漫激情?抑或玩多陣?我就會繼續揀吓,我好支持大家揀嘅!若然唔選擇過、唔試過其他嘢,你又點知鍾意食乜嘢呢?

對於愛情觀,我主張勇敢、嘗試及犯錯,即係唔好諗住自己有乜缺點要改,去到某個歲數,性格已經定落嚟,唯一可以做嘅就係欣賞自己,我唔係好相信違反性格。我嘅性格屬於衝動派,但就堅定,比如做咗某個決定後,會全神貫注兼「落重飛」去做,當然我鑊鑊「落重飛」後,都會「損手爛腳」咁走,但我好隨意,唔係太多計算嘅人,我成日覺得太多計算,就唔會係今日嘅我!

鑊鑊都「落重飛」

我係咪鍾意男人?梗係啦!至於有冇畀女仔追過?冇喎!蝕咗添!人生少咗啲經驗,但我有追過女仔,最緊要係我鍾意佢囉!我相信有愛而唔去愛,係好違反自然定律!如果你唔知為咗乜嘢原因,總之你好喜歡呢個人,可能佢唔係你預期性別、收入、膚色同樣貌,呢個先係愛最神奇嘅嘢,打破你所有既定預期,通常會令我心動嘅人,我都去諗點解佢會令我心動呢?係乜嘢原因呢?

當時我幾細個,嗰時我覺得個女仔好爽朗同開心,我讀女校嘅,我已經算係最「男仔」嘅一個,我好想令佢開心、好想照顧佢、有衝動保護呢個人,所以我試吓追佢!我嘅方法係抄歌詞,追唔追到?梗係唔得,我追咗亦都表白咗,佢話「睇吓點啦!」講咗一啲模棱兩可嘅答案,之後我好快就知道,原來佢已經同另一個男仔拍拖!

追男仔係咪主動?一時時啦!若然我喜歡佢,佢唔係好「動」,我咪「動」佢囉!愛情唔使太多規矩,啲規矩都係用嚟唔遵守嘅!我都鍾意靚仔,有才華加靚仔就好囉!但要有先得o架!第一、市面上要有,第二、又要我追到佢,或者佢鍾意我先得!同MJ分手後,有需要時先聯絡,之前話佢係最低分,其實講笑!有冇機會復合?人生乜都有可能,Never Say Never囉!

好多人都經歷過愛情重創,我相信自然療法,痛到某一個位就可以治療,唔使特登做啲嘢去令自己忘記對方。當我痛完後,就可以擰轉面走,好多奇難雜症嘅痛苦經歷,痛苦係生命裏一部分!自問係一個大膽去愛嘅女仔,如果唔大膽去愛,咁愛嚟做乜?如果遇到一個好愛嘅人,我要將佢放喺第一位,會超越晒我人生所有嘢,甚至我自己,搵一個愛嘅人係最重要嘅!

Profile

姓名:卓韻芝(芝See菇Bi/ 阿芝)

出生日期:1979年3月28日

職業:

唱片騎師、專欄作家、編劇及演員等。

入行經過:

13歲參加電台「殺戮戰場DJ選拔賽」勝出,中五畢業後成為全職DJ。

代表作:

《芝See菇Bi我未成年》(主持)、 《20˙30˙40》(編劇)、《戀愛起義─不得了》(導演)、《死去活來One Night Stand》(棟篤笑)等。

專案組

做人眨眼幾十年就過,何不放下堅持,像阿芝快快樂樂地過。

 

阿芝早前借開騷公然「動」古天樂,令人又羨又妒!

咀MJ
阿芝向來敢愛敢恨,不介意親暱人前。

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()