close

 


























鄭秀文•古天樂“要有真實感情”




考驗一段感情,時間是最公正的判官,這道理,鄭秀文大抵領悟了。
「女仔(對愛情)總有fantasy,但幻想還幻想,要有真實感情去支撐才成事。」
這廿載,現實與夢幻,嘗透了吧!
人成熟了,現在的Sammi甜滋滋還甜滋滋,但唔會淨係掛住拍拖,也懂適時鍛鍊自我,心靈與外表,都要keep;信仰之外,她又愛叫自己「8公里小姐」,每日跑步8公里1粒鐘,自得其樂。
另邊廂,斷過腳的古天樂,比女仔更緊張調養身體。
宣傳電影,本應大講男歡女愛,他們卻一個談中藥、一個聊修身,反映現在,二人愛健康多過愛事業。
我梗係重視Sammi多一啲,女人講減肥,男人請等等。

 


 減肥冇得慳 
幾年前,在一個慈善活動上,Sammi曾分享減肥心得,「我係飢民,過去十幾年,日日食唔飽。」回顧瘋狂歲月,千祈咪學。現在,她靠運動保持身形,體重keep住百零磅,醒你三招,唔使捱餓唔使跟酒肉朋友絕交唔使日日度住條腰,想學,接招! 第1招:唔捱餓「廿幾歲,一星期只食2個蘋果,捱慣咗,唔覺餓,但唔建議大家學我。「減肥要控制食量,食乜都得,夜晚食嚿豬油膏都得㗎!細細嚿唔會肥,不過,自己傾向少食澱粉質,只食七分飽;「你要亂食,就冇得fit。」 第2招:負重鍛鍊「我呢個年紀,運動比節食更重要。跑步之外,亦十分鼓勵大家做負重運動,女仔一聽就叫『舉啞鈴好大隻噃!』你覺得我好大隻咩?負重運動可令身形線條更突出,做運動點都好過信埋坊間成藥或一啲奇怪方法;減肥從來冇得慳。」 第3招:冇壓力「長跑的確唔容易,初時,我1分鐘都跑唔到,靠意志,個個都可以,只要你好想好想好想達到一個目標,自然夠意志去達成。「(唔做呢行,唔再減肥?)「有一日,當我覺得唔再需要咁嚴格去keep fit,唔使再咁瘦,唔再需要每日跑8公里,跑4公里囉!唔使俾自己壓力。」

 
Sammi Cheng 粉紅色絲質連身裙連粗腰帶 $32,780 Bottega Veneta 金色鏈choker $9,500 金色綴彩石手鈪 $8,600 both CÉLINE 閃石耳環 Sammi's own

  Profile  
鄭秀文出生日期:1972年8月19日(獅子座)出生地:香港身高:5呎4吋體重:105磅語言:廣東話、普通話及英語。簡歷:88年,年僅16,參加新秀奪銅獎,繼續學業。90年,推出首張大碟,正式加入樂壇。90年代,她是最暢銷女歌手之一,全球唱片總銷量超過2,500萬張。92年至今,創下超過3億票房紀錄,在港產片票房史上排名16。主要作品:唱片《Sammi》(90),《捨不得你》(95),《放不低》(96),《信者得愛》(10);電影《百分百感覺》(96),《孤男寡女》(00),《長恨歌》(05),《大搜查之女》(08),《高海拔之戀 II》(12)。微博:http://weibo.com/sammicheng819

 我體質似80歲 
早前,古天樂十字韌帶受傷,幾乎斷腳,自此一役,人生觀要重整,憤青上身,鬧完社會,不停問自己,「前路應該點樣行?」密謀新搞作,一時話突破時下電影技術,一時話唔止製作一部電影咁簡單,一時話擴闊影業舞台,腳患在前,做到啲乜?他微微嘴笑,「總之唔好百一米跨欄囉!」真風趣。「做呢行好奇怪,人在江湖,呢一刻,我唔可以講到百份百(減產),盡量啦!以後,除非劇本好鍾意或組合好才會接拍。「未來,我會試做編劇、創作,跟別人一齊傾、一齊做,惟獨唔做導演,要我喺鏡頭前表達自己嘅想法,太難。「去年,斷咗十字韌帶,開始要自己諗清楚前路應該點行?今次就話皮外傷啫!若然前路唔摸清楚,可能一跌起唔番身。「我都有睇中醫調理身體,睇吓囉!慢到你唔信,藥又非常難飲,苦到離晒譜…… 「睇親中醫,把完脈,都話『你身體似80歲喎!』係咪即係死得!「我寧願多休息。「世界立立亂,根本唔知信邊個!搞到大家日常生活都亂七八糟,本來屋企飯最好,但內地咁多假製食物,我都要叮囑阿媽唔好再去supermarket買餸,你話點算?「最近我睇新聞,連搭扶手電梯都話會染子宮頸癌,咁都得!「我,冇嘢好講!」

 
Profile
 

古天樂
出生日期:1970年10月21日(天秤座)
出生地:香港
身高:5呎9吋
體重:160磅
語言:廣東話、普通話及英語。
簡歷:93年,加入無線,為第五期藝員訓練班旁聽生,後成為合約藝員。01年,加入電影圈。
主要作品:電視劇《神鵰俠侶》(95),《天地男兒》(96)。電影《極度重犯》(98),《絕世好Bra》(01),《竊聽風雲》系列(09、11),《槍王之王》(10),《單身男女》(11),《高海拔之戀 II》(12)。
微博:http://weibo.com/louiskoo2008


 
後記
 

訪問影相,來匆匆,去匆匆,兩粒鐘搞掂兩位阿哥阿姐,唔氣咳已偷笑。
我們一行8人衝上影樓,分工合作,顧掂自己嗰瓣,唔算太苦;反觀,古、鄭二人踩足8粒鐘,最後一輪,點講都好難再有sparkle,難得二人依然識得自製笑話緩和氣氛,攬攬錫錫交足戲,Sammi更邊影邊哼歌,明星愈紅愈親切,此為一證。

  Shop List :  
Bottega Veneta 中環置地廣場G6-7號鋪 2973 0882 Burberry 中環歷山大廈G5及101A號鋪 2868 3511 ccchu http://www.ccchu.com CÉLINE 中環置地廣場G40號鋪 2525 1281 Daydream Nation 灣仔永豐街21號地下 2817 6313 Gucci 中環置地廣場G23-30號鋪 2524 4492 Hugo Boss 中環國際金融中心2088號鋪 3188 1171 ####

 
Sammi Cheng
橙色印花針織連身裙 $14,980
Gucci
紅色綴金色織繩手鈪 $1,080
黑色fringe綴金色織繩手鈪 $1,620
both Daydream Nation
閃石耳環 Sammi's own

Louis Koo
軍綠色緄橙色皮邊藤織領
trench coat $20,000
橙色印花恤衫 $3,700
both Burberry Prorsum

 
Sammi Cheng 黑色百摺背心裙 $23,500 黑色粗皮帶 $7,300 both CÉLINE 黑色綴米白色fringe皮手帶 $1,750 ccchu 閃石耳環 Sammi's own

 


 
91年一臉baby fat,節食減肥後形象始鮮明。《壹週刊》圖片


11年舊情復熾,跟許志安出遊日本,check in已經笑唔停。《蘋果日報》圖片


Louis Koo 淺灰色冷衫 $3,500 啡色拉鏈皮褸 $11,800 深藍色牛仔褲 $2,400 啡色爬山鞋 $6,000 all BOSS Black from Hugo Boss


00年 12年前的古天樂,激似依家黃曉明。《蘋果日報》圖片


11年腳傷令他加緊幕後大計,為前路買多個保險。《蘋果日報》圖片


Louis Koo 軍綠色緄橙色皮邊藤織領 trench coat $20,000 Burberry Prorsum

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()