「模Art」文詠珊(JM)早前自爆同拍拖7年嘅有米男友李冠峰甩拖,雖然二人青梅竹馬識於微時,依然過唔到七年之癢。
回復單身,盛傳女神撻着陳冠希及李治廷等單身型男,但最後都係冇下文。
忽然單身寂寞難耐,本刊發現JM最近竟然轉性黐女玩。
上週四(19日)本刊便目擊JM與一名外形man爆的紅髮女歎下午茶,其間兩人不斷貼頭玩埋,JM更出手掃對方胸部,行為大膽!本刊更得悉紅髮女原來係電影行出名的女副導,JM拍《大追捕》時與她混熟。
經歷分手之苦,23歲女想試新嘢都唔奇喎!


向來低調唔講感情事的Janice Man,去年尾出席活動時一反常態,忽然向記者自爆同拍拖7年的男友分手,「我哋已分開咗一段時間,我哋唔係小朋友,經過冷靜期、諗過之後,都係覺得需要分開!」

出手拍胸
失戀最需要有人陪。上週四(19日)下午,本刊發現JM同一男一女友人現身中環ifc,三人先去戲院睇戲,再行幾步去商場內的泰國餐廳「Greyhound」食tea。全程與JM排排坐的女友人,染了一頭潮爆紅短髮,打扮中性,而且明顯同JM極之投契,反而JM對同行高大男似乎唔太熟絡,只間中傾幾句敷衍了事。食tea期間,JM同紅髮妹雞啄唔斷,身為明星亦唔介意分享電話中的私相簿,食到一半,兩女愈黐愈埋,不時攬頭攬頸自拍,JM更突然伸手輕掂紅髮妹胸部,但對方冇縮開之餘,仲「挨」低互玩。

微博爆性向
Nikki的微博簡介寫了《木蘭辭》其中幾句:「雄兔腳撲朔,雌兔眼迷離;兩兔傍地走,安能辨我是雄雌?」唔通想暗示自己雌雄同體?

猛料副導
跟JM黐埋的劉兆舒(Nikki)雖然只係副導,但來頭唔小,於美國波士頓著名傳播學院Emerson College畢業,連執導《廿二世紀殺人網絡》的華斯基兄弟及美國名嘴Jay Leno亦是該校畢業生。除了參與荷里活製作,劉又拍過《得閒炒飯》、《全城熱戀》等港產片,無論香港或外國都識唔少台前幕後。對於有心攻影壇的JM,梗要碼實Nikki先有着數,不過喺香港做副導其實連聯絡同斟茶遞水都要做埋,絕對唔係導演第二把交椅咁風光!

拍戲黐埋
除了不斷撩玩,受盡情傷的JM又化悲憤為食量,叫到成枱食物。下午茶食足兩個鐘,暴食JM不顧儀態一隻隻雞翼塞入口,身邊友人見女神發狂,寧願捱餓都唔敢搶食。食飽行出門口見到記者,全程跟兩女冇乜兩句嘅男友人第一時間彈開,反而紅髮妹繼續繑實JM手臂陪上鏡,對女神「不離不棄」;而JM亦隱晦表示,「我哋係工作上嘅朋友。」據知JM與紅髮妹確實是去年中拍《大追捕》時認識,紅髮妹全名劉兆舒(Nikki),約31歲,任職電影副導演十多年,曾參與《蝙蝠俠——黑夜之神》和《世紀戰疫》等西片拍攝,在行內頗有名氣,更係名導陳果徒弟。

攬頭攬頸
自從簽了黎明旗下,「模Art」不斷增值自己,除做番老本行行騷,又積極接戲,上年更有機會孖住任達華及張家輝拍警匪片《大追捕》。據知身為該片副導的劉兆舒,與飾演張家輝女友兼女兒的JM一拍即合。知情人士透露:「Nikki拍咗好多年戲,同好多導演同演員都好熟,同埋佢本身好潮,佢媽咪又係做時裝,對fashion好有研究,所以同JM咪好啱傾囉!加上Nikki份人好爽好男仔頭、好識照顧人,兩個成日喺片場傾到攬頭攬頸,收咗工又會一齊行街食飯,好少副導同星玩到好似佢哋咁埋!」兩個女仔玩得咁埋,上週六本刊致電Nikki,她即緊張澄清與JM關係,「我哋係普通朋友,因為我之前去拍戲走咗(離開香港)好耐,所以約出嚟見吓啫!」普通朋友已經咁熱情,再發展仲得了!

有米舊愛暴瘦變煎pang


唔怕JM變Les
F : 《FACE》 峰 : JM舊愛 F : 你飛左JM,攪到佢最近同女仔玩,轉性變les ? 峰 : 應該唔會嘅!佢都有男仔朋友friend,係就係無咁多 ! 放心啦,唔會嘅(les),佢咁多男仔追! F : 即係以前拍拖都有好多男仔追佢 ? 峰 : 咁就無 ! (有無再搵佢 ?) 無,呢排無聯絡 !


狠撇女友,阿峰去年12月被影到拖新女遊旺角,又攬又繑。上週五(20日)阿峰一個人留在自家時裝店打點。極速修身兼留鬚扮man後的「肥仔峰」,望落同陳展鵬更有8成似!

狂煲冇米粥
去年尾被仔撇,JM之後分別同李治廷、劉浩龍及陳冠希傳過緋聞,不過個個齋講冇下文,好在JM得23歲大把青春,有排都未變剩女!

李治廷唔嗒糖
同屬Amusic旗下、又合作拍電影《為你鍾情》,有傳JM對筍盤李治廷嗒糖,兩人承認有默契,但李始終冇對JM作進一步行動,後來更冇晒聲氣,似宣傳多過拍拖。

劉浩龍當係兄弟
被傳媒影到孖住去中環食麻辣火鍋,事後更在微博自稱「麻辣戰友」,雖然有共同興趣,但JM堅持與師兄係好兄弟,冇可能發展。

陳冠希劃清界線
陳冠希被指在分享網站Viddy勁like女神的短片,曾經係Edison粉絲的JM極速否認,講到明「我唔識佢,亦唔打算識佢!」 ####

 
19/1 High到反眼
Janice Man食食吓都要同紅髮密友Nikki影相,兩人面貼面非常親密,Nikki瞇眼嘟嘴,JM更high到反眼!

 
愈哄愈埋
即使唔係影緊相,兩個人連傾偈都要哄到咁埋,似想咀嘴多啲喎!

 
忽然掃胸
趁人唔為意,JM突然伸手,手背仲掃到Nikki左胸,大膽到連Nikki都嚇一跳!


女神捽耳
摸完一輪,Nikki出手狂捽JM耳珠,不過女神冇黑面之餘,仲任玩唔嬲!


扯雞
去年尾在ifc開幕的泰國Greyhound cafe,出名食單骨雞翼,識食JM完一隻又一隻!


喪吞
可能睇完戲太肚餓,JM見嘢就食,成大粒肉丸塞入口,原來女神個口都幾大!


忘我擘口
對面男友人幫手揸機影相,JM即唔理旁人眼光擘晒口擺pose,有冇咁high先?





《世紀戰疫》其中一part喺香港取景,身為第二助導嘅Nikki(右)及徐天佑(中)有幸同荷里活大導史提芬蘇德堡(左)合作。


百足咁多爪嘅Nikki,啱啱拍完權相佑同成龍套《十二生肖》,權權仲friend到抱起Nikki,似足兩兄弟!


暱稱sweetie JM喺Nikki做副導嘅《大追捕》做女主角,成為密友後仲成日喺微博傳情。


舊愛有自家時裝店,家住過千呎荃灣朗逸峰,出入亦有近50萬的Benz B200代步,兩人09年同遊東京亦是阿峰包起JM所有使費。當時JM同男友仍然sweet爆,行街街都要攬到實。

 
曾經係好姊妹的JM同Baby,兩人近年開始疏遠冇偈傾,Baby有海綿蛋糕黄曉明照住,反而甩拖JM連女性朋友都唔多個!


20/1





《蘋果日報》圖片


《蘋果日報》圖片

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()