close












踏入龍年,「福祿壽」繼續人氣高企,而且更生龍活虎,做足準備,進駐紅館大舞台開show。阮兆祥、王祖藍和李思捷近年事業得意,愛情亦順心如意。三人「背後的女人」,對另一半都給予無限量支持,羨煞旁人。


不過人紅自然是非多,阮兆祥與李思捷就相繼在兔年被傳背女友「偷食」,後者被「無綫」節目《娛樂頭條》記者問及緋聞時,更試過毫不畀面地轉身離場。今次,「福祿壽」接受本刊獨家訪問,三子破天荒自爆「偷食」情史。


新年伊始,正是打開天窗說亮話之時。



 


叮春卷.密偷食


 


跟「福祿壽」做訪問,整個過程絕不會有悶場,說起「偷食」,王祖藍即鬼馬說:「春卷(李思捷女友王寶寶)要趁熱食!使乜偷啫?」阮兆祥亦搭上一句:「仲可以叮番熱嚟食,慢慢食都得!」


兩人一唱一和,只因李思捷近日新鮮滾熱辣被拍得在夜場搭「圓潤林欣彤」膊頭的密照,因而被指背着細他十九年的女友王寶寶「偷食」。不過李思捷淡定解畫:「其實去玩好正常啫!咁出得嚟玩,搭吓膊頭、咬吓耳仔,都係level one(第一級)嘅親密啫。有時去玩,個場嘈,就係咁o架啦,邊算偷食?」




李思捷直認喜愛夜蒲,有傳他在○八年於夜場借醉攬啜湯盈盈,相當不羈。當他背後的女人,並不易為。「玩係減壓嘅其中一個方法,我依家係玩還玩,都會尊重另一半嘅感受。」這粒給「春卷」的定心丸,會否令她安心晒?


那邊廂,阮兆祥是被傳背女友「偷食」的另一「福祿壽」成員,祥仔與拍拖十年的圈外女友Crystal一直感情穩定,去年底卻因與無綫主播何傲芝買枕頭而傳緋聞。面對傳聞,他維持一貫作風:「咁都唔錯嘅,話晒佢哋(王祖藍、李思捷)個個都單飛做晒封面人物,係爭我之嘛,有個『偷食』封面畀我威吓,都幾好吖!


「佢(女友Crystal)睇到都冇咩反應,咁佢信我嘅,都一齊咁耐啦!只係我唔明,嗰次我喺沙田開工,咁都畀人影到,仲蹺過中六合彩呀!」


翻查資料,發現阮兆祥屬零緋聞藝人,除了九四年被傳與黎瑞恩發展地下情,便是現任女友「阿桃」Crystal,多心啲想,難以相信他從未有過「偷食」之念。「哈哈!偷食?唔止諗啦!我成日都偷,趁我女朋友瞓咗,我就走入廚房,偷食杯麵、點心,咪食到咁囉。」

 


攬亞男.趕上車


相對兩位拍檔的「偷食」新聞,王祖藍明顯被比了下去,他亦不諱言,對拍拖年多的女友李亞男,絕對一條心。說起「偷食」兩字時,王祖藍亦從模仿政務司司長林瑞麟的生鬼,來一個一百八十度轉變,一本正經的說:「喺感情生活上,我唔係一個鍾意劈腿的人,一向都係咁,依家加上宗教(基督教)嘅規條,我連單獨同異性相處嘅時候都冇。


「有時亞男喺度,我都會車埋啲女同事,但係冇嘅話,我就唔會囉。除咗因為宗教之外,畀人見到都唔好啦!有啲嘢,係要避忌啲嘅。」



arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()