close

 

 

 

入行14年終於捨得告別娘家無綫北上闖蕩,佘詩曼臨別秋波套《天與地》贏盡口碑、北上創業劇《建元風雲》每集25萬片酬冠絕港星,用行動證明自己有價有市走得漂亮!可惜女強人往往事業愛情不能兼得,本刊獲悉翻嗒視帝鄭嘉穎純屬流料、半年前姣獵已婚叠水證券董事的Tony Shiu(蕭猷華)又重回愛妻懷抱,36歲姣佘電力不勝當年,使唔到男人錢,惟有靠自己賺辛苦錢!

 
雖然平均收視僅得23點(約147萬觀眾),破格《天與地》勝在肯創新,有口皆碑為無綫贏回不少年青電視觀眾,一眾熟男熟女主角亦再次成為娛樂圈焦點,連女主角佘詩曼亦再被翻炒與舊愛鄭嘉穎愛火重燃。

一家晒溫馨
其實,阿佘傳與鄭嘉穎復合前,亦有一段「圈外情」。今年5月,有報道指僑豐證券董事Tony Shiu向太太提出離婚,破壞二人婚姻的疑似小三,正是有「姣佘」之稱的佘詩曼。半年前深陷「佘」洞,撇低嬌妻同兩個年幼女兒,經常約佘出洞劈酒又飯聚。之不過鳥倦知還,本刊發現,今個聖誕Tony Shiu突然黐家做好爸爸,在社交網絡上不斷上載幸福家庭相,去到邊都同太座有影皆雙。聖誕期間適逢大女6歲生日,一家四口更在迪士尼溫馨慶祝,擺明撇清姣佘引力,重投正印懷抱。

投入家庭
據知情人士透露,小三情緣,無論對Tony定阿佘來說都只不過是逢場作戲,知情人透露:「Tony好鍾意黐女星玩,阿佘三月約滿無綫後、新劇《建元風雲》未開鏡,同Tony一樣爛玩又爛飲,Tony條件又唔差,陳早茵(陳欣健女兒)介紹佢哋識咪咁囉。不過阿佘始終太叻性格太強,新鮮感過咗,Tony都知阿佘唔啱自己,冇理由咁輕易放棄大好家庭同兩個女!」向來Tony有事冇事都愛在社交網絡公告天下,半年前在facebook轉發離婚潮文、暗喻婚姻變質,最近Tony突然變番住家男人,重新投入家庭生活,可見與阿佘舊情已成過去,冇咗年薪數百萬的大碼頭,阿佘金龜夢亦告破碎。

麥玲玲:唔使吼港男
眼見同齡同輩嘅女藝人一個二個嫁得出,有啲仲有埋餡,堪輿學家麥玲玲叫阿佘唔使驚,一定嫁得出喎:「佢五官其實生得好好,雖然係有啲硬朗,但係無損異性緣,38歲已經有機會嫁!不過佢性格好強、又有好勝心,同人一齊連桃花都一齊帶旺,搞到唔爭唔得。我建議阿佘拍拖要低調處理,兼且快刀斬亂麻,最好係揀唔同地方出世嘅另一半更有機會開花結果,所以佢條命,好容易似郭羨妮、蔡少芬一樣,同香港以外男士閃婚!」

錢銀最親
唔只做唔成小三,最近盛傳阿佘翻嗒舊愛鄭嘉穎亦屬流料。「阿佘份人敢愛敢恨,從來唔會拖泥帶水,鍾意時就話奮不顧身、分手後好少會食回頭草。」知情人事說。翻兜風雲,鄭嘉穎暫釘截鐵話「冇復合過!」,阿佘亦曾對內地傳媒表示冇可能:「不知道這個消息哪裏來的。我現在工作檔期排得很滿,沒有時間顧及個人感情問題,愛情要講緣分,不能着急。」事業愈爬愈高,感情卻屢打敗仗,阿佘離開無綫,明顯是志在搵銀自食其力的舉動。鄭嘉穎榮升視帝再憑《步步驚心》走紅,片酬才暴漲至25萬一集,反觀阿佘今年三月離開無綫後,連簽幾套內地劇《審死官》、《帶刀女捕快》同《建元風雲》已經達到25萬天價,拍三套劇集片酬已經抵回無綫辛勞十年,難怪阿佘認錢唔認人,賺錢第一、感情遲啲先講啦!

冇米粥后
在單親家庭長大、由媽媽獨力湊大的阿佘,自細性格獨立剛強,在事業上要風得風、在愛情上出手亦快狠準。不過到手的有時不見得是筍盤、就算盤筍亦未必可以安全長揸,結果煲到今時今日,都係冇米粥。

 
02年陳浩民合拍《飄忽男女》撻着,戀情前後維持長達6年,最後因為難忍男方花心斬纜。上月陳浩民背住臨盆在即新婚妻子借醉行兇,阿佘呢次算時運高。

 
04年馬德鐘呢頭與陳浩民維持異地戀,阿佘在港與人夫馬德鐘拍攝《驚艷一槍》時撻着,一度激到馬太離家出走。

 
06年吳卓羲
06年拍劇集《歲月風雲》小生殺手與姐仔屠夫一拍即合,還傳阿佘出手闊綽送車又送表。吳最近心繫北方佳麗張馨予,證明有時女方唔使有錢,最緊要有青春有手段有身材。


09年陳豪 09年至10年間,阿佘一口氣與陳豪合作《天與地》、《宮心計》及《公主嫁到》三部劇集,吼正廖碧兒忙釣金龜乘虛而入。 ####


翻嗒嘉穎屬流料,電擊證券董事大好家庭亦失敗,回復單身阿佘最近多次表示愛情是奢望。


上月雙雙往新加坡領取電視獎項的阿佘和鄭嘉穎,對於復合傳聞難得口徑一致,齊齊否認。


08年合作《法證先鋒》時,阿佘成功擠走嘉穎3年女友周麗淇,1年後有傳阿佘難頂嘉穎小男人,提出分手。《忽然1周》圖片


阿佘搭上Tony Shiu,媒人婆正是陳欣健女兼蕭家老友陳早茵。


5月斷正今年5月,阿佘素顏與Tony Shiu飯局,被踢爆戀情,不到半年,Tony重回家庭懷抱。


12月黐家半年前大嘆婚姻不如意,Tony Shiu近日極黐家,成個聖誕與老婆和兩位囡囡度過,還在迪士尼慶祝大女6歲生日。


40歲的Tony Shiu是僑豐證券有限公司董事,99年在約克大學經濟系畢業,名下有車有般咸道豪宅,年薪亦數百萬,名副其實金融才俊。


拍完內地劇《建元風雲》,阿佘下一步是加盟王維基團隊拍劇打無綫。上週王維基在九展招呼員工開party,雖然唔見阿佘,不過好快做埋一家人。


阿佘離巢最後三部劇集,《天與地》及《花花世界花家姐》都收視奇低,由視后變毒藥,幸好《天與地》阿佘演技為她挽回花家姐的劣評。


阿佘與內地影帝胡軍合拍《建元風雲》,每集收頂級花旦價25萬人仔。


80萬平治E350 阿佘一直是TVB金蛋,廣告行騷密密賺,近年在內地片酬暴漲,今年換車又換樓,富貴過好多前度。《壹週刊》圖片


1,850萬帝景峰豪宅


《忽然1周》圖片


《忽然1周》圖片


《忽然1周》圖片

arrow
arrow
    全站熱搜

    litalife 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()